• Anonym

Hon kvävde barnens marsvin.

Tja, jag vet inte jag. Hon var väl trött på marsvinen. Jag skulle aldrig ha gjort något sådant, ett marsvin lever ändå inte så länge så jag hade valt att "vänta ut" dem för man dödar inte sina barns djur. Märkligt beteende. Undrar hur hon tänkte förklara det för barnen att båda marsvinen var döda och vad skulle hon svara när barnen gråtande bad om nya marsvin? Blä. Jag tror dock inte att hon var psykopat eller något sådant, för henne kanske det är naturligt att avliva kattungar genom dränkning eller att slå dem i väggen som man gör på landet när man får för många kattungar. Rått men sant. För oss som inte gillar sådant är detta...blä. Men jag tror att hennes barn går säkra. Hur är hon i övrigt?

• Anonym

Du MÅSTE prata med henne. Du kanske är den enda som vet att läget är rätt illa nu. Hon har barn. Om det är så att hon håller på att få ett psykbryt måste fallet hejdas.

Du kanske ska ringa till psykvården först och rådgöra med dem innan du pratar med henne? De kanske kan ge några bra råd?

• Anonym

Fyfan vilken jävla djurplågare!
    Jag hade anmält henne till soc och sen brutit kontakten med henne!

Döda små oskyldiga djur bara för att hon inte klarar av deras läte,nää hon är då inte frisk!

Mer kan jag inte skriva utan att få inlägget anmäld.

• Anonym

Anonym (lägg ner) skrev 2009-12-15 19:13:14 följande:
    [citat]
    Jag avlivade och släppde ut mina undulater för att dom lät och skräpade ner. Det är ett skäl gott om något!!!
    [/citat

Sjukt!

• Anonym
    Mjufs skrev 2009-12-15 19:16:19 följande:
    POLISANMÄL FÖR HELVETE!!!!!!!!! HAR ALDRIG HÖRT NÅGOT SÅ VIDRIGT!!!!!!!!!! Att hon har ihjäl dem är ju helt sjukt i sig om hon bara störde sig på lätena, hon hade ju kunnat ge bort dem istället. Men att hon dessutom KVÄVER dem till döds är ju helt jävla psykotiskt!!!!!! FATTA VAD DE LED INNAN DE DOG!!!!!!!!!!!!!!! Nu måste jag sluta innan jag får en hjärtinfarkt...stoppa kärringen i en påse och säg att du stör dig på henne. FY FAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!
    Precis vad jag känner!

Bra skrivet! faan vilka vidriga människor det finns!
  • Anonym

Herre gud det var bland det värsta jag hört,anmäl henne.

• Anonym

Har bara läst ts. Om detta vore en av mina bästa vänner så skulle jag nog må riktigt dåligt & helt ärligt så tror jag inte vi skulle stå varandra särskilt nära mer. Skulle tappa all respekt för henne & därmed också förlora mitt förtroende för denna människa. Skulle säga rakt ut vad jag tycker & tänker!

• Anonym

Anmäl henne för djurplågeri...Man gör FAN inte så med stackars DJUR.......Jag har själv ett marsvin...och tycker om när han lixom ropar efter mig....Nej sånt här blir jag faktiskt förbannad över.....BARA att anmäla henne......Även vuxna ska kunna veta vad som är rätt och fel....Varför inte bara ge bort dom söta djuren till någon annan??....Man behöver inte mörda dom!!!!!!!!!!!! Obs Står för de jag skriver!!!

• Anonym

fruktansvärt och sjukt
    hon hade kunnat avliva hos en veterinär el ge bort dom

anmäl, sådär gör man inte
    stackars små djur

nog för att jag inte älskar djur o inte vill ha el kela med dom men skulle aldrig behandla levande varelser så

• Anonym

Måste man vara störd för att man tar livet av en råtta? Det lär ju ha varit billigare än att gå till veterinären med dom, dock skulle jag rekommendera att lägga dom i frysen, tar inte många minuter i 18 minus.

• Anonym

djurplågare till vännina du har! sådanna förtjänar inte att leva!

• Anonym

Såg du på då hon dödade nr:2 oxå eller dog den aldrig???

• Anonym

Kräv att din väninna gör något åt det, för kan man som djurvän kväva marsvin i plastpåsar så väntar något värre för barnen om hon inte får hjälp. Jag kan nämligen slå vad om att hon för ett år sen skulle kunna svära på att hon aldrig skulle kunna ta livet av älskade husdjur så barbariskt som faktiskt klassas som djurplågeri.

Ja, god jul. Inte för marsvinen dock.

• Anonym

....men att kanske spola ner en sjuk guppy på muggen tycker nästan alla är ok, eller ska man ta den till en veterinär också?

• Anonym
    Emmeliina skrev 2009-12-16 15:56:55 följande:
    Sanna Gosing skrev 2009-12-16 11:44:40 följande: anmälde du henne till soc för att hon hade musfällor? o barn?
    Tror du det? På riktigt?
  • Anonym

Anonym (herregud) skrev 2009-12-17 20:17:55 följande:

Ska man tolka det som att du tycker att det är helt ok att spola ned en hundvalp eller en kattunge i toaletten också? Djur som djur, eller?
    Vart drar man gränsen? djur som kommer när man ropar?
    Alltså inte råttor (t.ex hamsters)
Svar på tråden Hon kvävde barnens marsvin.