Vad tjänar ni?
Får jag då fråga varför du står i kassan på en pizzeria med all den utbildningen??
Får jag då fråga varför du står i kassan på en pizzeria med all den utbildningen??
Jaa vi har det tufft vi!!
Nej det tror jag inte och det är förjävligt att vissa yrken som kräver mycket kunskap och utbildning har så sketna löner!
Jennie med ie skrev 2009-12-28 09:34:03 följande:
Vadå skäms på oss?
Gisse the one skrev 2009-12-28 10:54:29 följande:
haha jaha?! Så bara för det så ska jag vara nöjd då tycker du??
Det är jag inte!
Gisse the one skrev 2009-12-28 11:00:23 följande:
Hmm jag tycker de allra flesta har bra mycket mer i lön än vad jag har..
Gisse the one skrev 2009-12-28 11:03:59 följande:
Do it!!
Det låter mer rimligt tycker jag. Men då räknar jag med att det finns lite mer arbetsuppgifter.
Men det var själva FAN va du ska vara hemlig!!
Jo så är det.. Jag vet tjejer på mitt företag som har runt 14-15.000:-
Gisse the one skrev 2009-12-28 12:04:21 följande:
Men då borde du VERKLIGE ha mer!!! Får jag fråga vilket bemanningsföretag du är på?
Uniflex..
absolut..
Jag vet att man KAN få iaf 21.000:-. Jag var in på kontoret en dag och hjälpte till med intervjuer... Och då fick jag denna info.
Jag blev anställd -06. Sen har jag varit mammaledig.
Jag får inte upp min lön eftersom jag har världens lugnaste jobb. Har liksom inget att komma med vid ett lönesnack. Vette fan vad jag ska göra.. Sitter o kollar efter annat, men det är tufft.
Och så jobbar jag bara 75% nu också och det ger ju inte direkt mer pengar om man säger så!
Ja du har alla förutsättningar i världen att få upp din lön!!! Du måste tro på dig själv och visa att duy VET ditt värde!
Jag ville börja med 75% efter min mammaledighet, men jag har nu flaggat efter heltid i flera månader, men det finns inga uppdrag! Jag har ett fast uppdrag så dom måste se till att ge ut dom nya uppdragen till de som inte har något alls.
(bullshit)
My god säger jag bara!
Joo men det är inte så många som vill ha 75% tyvärr.
Äh sen efter alla ledigheter ska jag ta tag i skiten ordentligt!!
Man får visst byta!
Men man får inte jobba samtidig tåt 2 konkurerande företag.
Gisse the one skrev 2009-12-28 15:40:20 följande:
Mjoo det har du nog rätt i..
Gisse the one skrev 2009-12-28 19:55:07 följande: