• Trollet i skogen

Vad tjänar ni?

Jag är utbildad mentalskötare sen 15år tillbaka. Jobbar på schema 37tim/vecka och tjänar 22500. Alltså borde min tim lön vara 152kr.

Vad har ni i timlön och vad har ni för yrke?

En bekant till mig kobbar som diskplockare och har typ 110kr/tim

Visst att vård träsket aldrig har gett stora pengar men...ja Man kanske skulle sitta i kasan på konsum. Vad har man då för timlön?

• Svar på tråden Vad tjänar ni?
  • Qaroliine

Personlig ass
    Jobbar 80% ungefär och har 24000 kr inkl OB

• Marleen

e de innan skatt vi pratar om?

• Marleen

är USK jobbar på boende för utåtagerande vårdtagar o min lön är 20500 kr /mån ca... jobbar 85%

• Me o Mike

Jag har ca 19.000:-/mån och jobbar som receptionist. KATASTROF!

• EnyaS

Jag är endast timanställd undersköterska inom LSS, får 106:- /tim.
    Är ju inte så mycket, men innan jag fick barn jobbade jag så mycket att jag ofta kom upp i 22.000 i månaden.

• Dundermamman

Jag jobbar 50% som kock på ett kabelfartyg och har 20 030:- i månaden i grundlön, sen tillkommer offshore-tillägg beroende på sjödagar och traktamente ibland.

6 skogisar såg dagens ljus den 28:e oktober....
  • cajsasmamma

Jag få innan skatt 75kr / timme när jag jobbat som ledare. När jag jobbar som vik. på samma travskola får jag ca 110kr/timme.

Som amatörtränare kännar jag olika från dag till dag.

• Me o Mike

75 !?!!?

cajsasmamma skrev 2009-12-15 08:53:00 följande:
    Jag få innan skatt 75kr / timme när jag jobbat som ledare. När jag jobbar som vik. på samma travskola får jag ca 110kr/timme.Som amatörtränare kännar jag olika från dag till dag.
  • Trollet i skogen

När jag precis hade gått ur gymnasiet fick jag 72kr/timmen som vik i vården. Det var -95 tror jag.
    Tusan vad lite dom betalar dig!

• izzine

Jag jobbar på ICA har ca 122 kr/timmen innan skatt...

Svar på tråden Vad tjänar ni?