lamotrigin, erfarenhet?
Känner igen mig SÅ mycket i det ni skriver, har dock inte fått någon diagnos, det är alltid prat om utredningar, men det händer inte mycket...
För mig kan det svänga från ena minuten till den andra, jag kan skratta och vara glad, hoppig och energisk, för att nästa minut inte fatta alls vad det var som var roligt och vara totaldepp. Och som någon annan här så är jag väldigt stresskänslig och har svårt för större tillställningar.
Jag har prövat Lamotrigin, men hade dom inte så länge eftersom dom gjorde mig otroligt rastlös, kunde inte sitta stilla, mina vänner undrade om ja tagit någon drog... Så det kan variera från person till person, och olika människor reagerar olika på olika sorter, men om du upplever att du mår dåligt ska du verkligen ge det en chans, kanske man inte hittar rätt med en gång, men när man gör det är det uppenbart värt det enligt tidigare skribenter.
Ja vill egentligen inte heller ta mediciner, men ibland måste man nästan det för att orka ta itu med det som ligger bakom allt det jobbiga...
Lycka till TS, och hoppas verkligen det blir bättre för dig snart!