Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

Varning för sova hela natten kuren

men varför hålla på med massa metoder??????? ?lucas sover fortfarande inte hela nätterna jämt och han är två år gammal..
    han började sova nästan hela natten är han var redo för det.. låt det komma atumatiskt.. tror barnet mår mycke bättre av det.-. jag tar inte upp honom för varje skrik men efter en timme och det går över till hysteri visst fan tar jag upp honom då.. jag tror inte på 5min metoden eller aw .. nä gå på eran egen känsla för vad som är rätt för just erat barn!!!

• mjukisvicki

jo men om metoderna inte fungerar så är ju sunt förnuft bäst..
    som jag tolkade när jag läste hennes bok så skulle man inte ta upp barnet om det skrek... inte ens proffsen använder de där metoderna.. tänkte på alla nannys program som går på tv

• mjukisvicki

allt handlar ju om vad som är bekvämt för föräldern. igentligen.. och jag anser att om min son bara vaknar en gång per natt så är det ok för mig.. det är 10min som jag är uppe och kan sen gå och sova igen.. jag tror inte på dom där metoderna.. ska dock prova en av de svenska nannys sov metod när lillen ska börja sova i sin stora säng

• mjukisvicki

jag med cityakuten alltså!!!

• mjukisvicki

barbarskön.-.-åhh jo jag har haft kaos med min son.. och då menar jag kaos.. men jag har lärt mig själv och hur han funkar.. vi har fortfarande våra dagar då det är helt kaotiskt.. men det är bara att bita ihop och köra på som vanligt.

• mjukisvicki

oj förlåt barbaskön skulle det vara :$

Svar på tråden Varning för sova hela natten kuren