Inlägg från: yuzz |Visa alla inlägg
  • yuzz

Smaklös inredning?

Hatar panel gardiner, så jäkla fult och o personligt.

Raka rektangulära papperstunna tråkiga saker som inte tillför någonting för ett fönster usch o fy!!

emen.blogg.se/images/rum1_1169561473.jpg

• yuzz
    Gzz skrev 2009-12-16 18:24:11 följande:
    Kommer inte ihåg vad det kallas för stil men det innehåller väggord, lite marint tema och kuddar med stjärnor... "new england" kanske???kräkvarning på allt med stjärnbaneret på. Varför USA-flagga hemmet när man är Svensk???
    Hahha va roligt! håller med dessutom
  • yuzz
    Stackhouse skrev 2009-12-16 19:39:14 följande:
    Våra grnnar har byggt typ en bokhylla i köksfönstret som de har blommor i varje hylla. Och prydnadssaker. Det är riktigt FULT
    Hahahaha det har min granne och en advents ljusstake på toppen av berget
  • yuzz
    Stackhouse skrev 2009-12-16 20:37:01 följande:
    sen har de även en typ bokplastremsa längst ner eller typ toningsfilm så man inte ska se in. Problemet är bara att man ser in hur bra som helst när det är mörkt ute men det vet inte dom...
    Hahah aaa eller så kanske dem försöker skapa sitt lilla altare med "kyrkfönster"
  • yuzz
    Tullemi skrev 2009-12-16 22:10:40 följande:
    Mumms, och här kommer en variant som ser ut som mjukglass/maräng. Scrolla ner till "vanity"- modellen:www.romamobler.se/sovrum.html
    Hisingen?
  • yuzz
    Stackhouse skrev 2009-12-17 13:45:53 följande:
    det var fint men jagtycker inte det ser ut som ett hem
    Inte jag heller, ser mer ut som en utställning.

Kalt o kallt!
  • yuzz
    Stackhouse skrev 2009-12-17 13:53:35 följande:
    många av sakerna skulle jag gärna ha hemma och jag gillar att det var orange och massor av 70 tal.Jag försöker ha så hemma att man kan byta ut färgen till vad man vill, med gardiner, kuddar, vaser osv. Orange kanske är nästa färg här hemma?
    Klart att vissa saker kan man kombinera med andra saker så blir det "finare" eller mer mysigt, men den kombinationen tycker inte jag om iallfall.
Svar på tråden Smaklös inredning?