• Me o Mike

Smaklös inredning?

Jag blev lite inspirerad av en tråd som handlar om smaklösa kläder!!

Så nu undrar jag här om ni kan komma med exempel på riktigt smaklös inredning?? Vad är det värsta ni vet som man kan ha i hemmet???

Allt från tavlor till sänggavlar!

• Svar på tråden Smaklös inredning?
  • Freddan

Furupanel. Det enda stället jag tänka mig furupanel är i bastun. Ingen annanstans. Välvda dörrposter är lika illa det. Får otäcka vibbar till Falcon Crest när jag ser såna hemma hos folk.

• Me o Mike

Ja furu går inte..

En grej jag inte förstår är när folk har 100 olika sorters träslag hemma!!
    Typ: ekbord, lönngolv, en liten furuhylla osv i SAMMA rum!

• Freddan

Mer generellt är väl hem där man hittar 1000 och åter 1000 pryttlar och liknande skit på varenda plan yta som finns. Typisk kvinnogrej har jag fått för mig.

• Me o Mike

Då ska du gå hem och kolla hos min svärmor!!

Freddan skrev 2009-12-16 11:46:24 följande:
    Mer generellt är väl hem där man hittar 1000 och åter 1000 pryttlar och liknande skit på varenda plan yta som finns. Typisk kvinnogrej har jag fått för mig.
  • Mrs Winter
    viseversa skrev 2009-12-16 11:46:41 följande:
    har väldigt svårt för hem där allt är vitt vitt vitt!
    Ja då resonerar du som jag.

• Freddan

Sen har jag aldrig förstått mig på hysterin kring borstad aluminium. Så sinnesjukt opraktiskt i ett kök.

• Mariohn

I den lägenheten som ska hyras ut nu ligger en plastmatta i hallen som ska föreställa marmor! Det är VIDRIGT!! Jag vill bara pinka på den och spy.

• Freddan

Me o Mike skrev 2009-12-16 11:47:18 följande:

Då ska du gå hem och kolla hos min svärmor!!
    Har man ett sånt hem så har man ju för all evighet blockerat möjligheten att någonsin orka flytta.
Svar på tråden Smaklös inredning?