Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Smaklös inredning?

Väggord. Speciellt sånna som talar om huuuur myyyyycket vi minsann älskar varann i den här familjen.
    (Jag förstår att ni älskar varann ändå, ni behöver inte skriva det på väggen)

Slitna skinnsoffor.

Kablar som hänger från tv och högrtalare.

Johanna -06 Ludvig -08 winnertaco.blogg.se
  • Winnertaco
    Freddan skrev 2009-12-17 09:10:22 följande:
    Jag måste ha missat det här fenomenet väggord fullständigt, för jag vet verkligen inte vad det är. Och varför.
    Det är ord som man klistrar upp på väggen (tror även att det finns i trä). Typ "Love is all we need" eller nått liknande.

www.vinylahem.se/
  • Winnertaco
    liv10 skrev 2009-12-17 09:39:27 följande:
    tur att smaken är som baken jag tycker vissa av dem är supersnygga på en vit vägg. ovanför dotterns säng har vi denna; www.vinylahem.se/vaggtext/13-always-kiss-me-g... jag tycker den är jättesöt och fin ovanför hennes säng men många tcker säkert den är superklyschig
    Ja, visst är det tur att man får tycka som vill
    Vi har massor med saker hemma som folk räknar upp i den här tråden, tex furukök
  • Winnertaco
    Pallas skrev 2009-12-18 15:37:16 följande:
    Jag glömde, vi har också brunbetsade ekstolar (med skinnsits) i köket till björkbordet, samt tre björklaminatstolar med svarta stålben. Fy fan, kan ingen komma och rädda mig?
    Äh, vi har furukök. Värre kan det inte bli.
  • Winnertaco
    Winnertaco skrev 2009-12-18 15:43:13 följande:
    Äh, vi har furukök. Värre kan det inte bli.
    Och nu såg jag din beskrivning av ert kök, låter som vårat Men vad fasen, vem bryr sin om 100 år
Svar på tråden Smaklös inredning?