• Tummeliten07

    Svårt att bli gravid efter att ha förlorat barn - del 11

    Livet är inte rättvist...

    Här samlas vi som förlorat våra älskade små och som nu kämpar för att få syskon till dem. Vi har av olika anledningar svårt att bli gravida och sorgen över det förlorade barnet blandas med sorgen över barnlösheten.

    Det är hemskt att se hur många vi är som är "dubbelt drabbade" på detta sätt och det enda positiva är att vi inte är ensamma i vår kamp! Här samlas vi för att dela med- och motgångar.

    Varmt välkommen!

    ...alla ni som kämpar och ni som äntligen har lyckats.

    Våra gamla trådar;
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m47158626.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38580899.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41813299.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26463287.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m44479135.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29386988.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m32881987.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35424384.html

  • Svar på tråden Svårt att bli gravid efter att ha förlorat barn - del 11
  • Malin F

    Hej!

    Hittade tråden, såg att det låg fler ute... Säg ni vilken vi ska köra på.

    Hoppar på här då, känns som det är dags nu.

    Kram på er!


    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Tummeliten07

    Malin F skrev 2009-12-16 19:30:44 följande:


    Hej!Hittade tråden, såg att det låg fler ute... Säg ni vilken vi ska köra på.Hoppar på här då, känns som det är dags nu.Kram på er!
    Var då?
  • Amis

    jag la också upp en tråden igår. Hur tar man bort den?

  • Tummeliten07

    Hej mina vänner!

    Helt hemsk vecka, detta, med oro, väntan, strimmor av hopp och oro igen. I tisdags fick jag en liten ljusbrun flytning (ursäkta detaljerna) som fortsatte igår. Idag mörkare men fortf lite. I em lite ljusrosa prickar, men bara lite. Hoppas, hoppas, hoppas.... och längtar!

  • Malin F

    Tummeliten: Hur går det för dig? Håller tummarna!

    Här känns det bara hopplöst... Kuratorn funderade hur jag ställer mig till ivf. Absolut är det en lösning om det inte tar sig självt. Men vi får bekosta det själv då vi redan har gemensamt barn.
    Tiden går ju så jäkla långsamt


    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Tummeliten07

    Malin F skrev 2009-12-20 16:41:55 följande:


    Tummeliten: Hur går det för dig? Håller tummarna!Här känns det bara hopplöst... Kuratorn funderade hur jag ställer mig till ivf. Absolut är det en lösning om det inte tar sig självt. Men vi får bekosta det själv då vi redan har gemensamt barn. Tiden går ju så jäkla långsamt
    Gått åt pipan - blöder störtfloder - testar ändå på tisdag men detta blir säkert ingenting. Helt tom bara...
  • Malin F

    Tummeliten: Vet att inget jag säger får det att kännas bättre... skickar dig en kram!


    ~Cornelia~ängeln Vide~
Svar på tråden Svårt att bli gravid efter att ha förlorat barn - del 11