• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Här fortsätter vi följa våra barns utveckling, nya planeringar på små syskon och allt annat mellan himel och jord som vi känner för!

"A baby is something you carry inside you for 9monts
    In your arms for 3years
    And in your heart forever"

{#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6
  • alem

Smultr: hej tjejen! Skönt att ha dig tillbaka!
    Hoppas att det blir som du känner är rättså att du slipper fundera på hur du ska hantera allt!

Baby: ingen mens ännu?

Lucia: spännande! Hoppas du får en liten nyårspresent!

Nu ska vi laga lite mat och natta lillbusen!
    Det är en stooor dag i morgon! tänk att hon redan är ett år!!
    Helt sjuuukt!!!

• alem

Grattis på födelsedagen Babyboom!!!
    Hoppas det blev ett plus på stickan idag

Och tänka sig att vi har vår första 1åring här nu!!
    Helt sjukt att min lilla docka redan är ett år, känns ju som igår hon kom till världen nästan!
    Eller aa känns iaf inte som att det gått mera än 6månader!

Grattis älskade lilla barn!

• alem

Grattis baby!!!
    vilken perfekt födelsedagspresent!!!

VÄlkomen oktober.

Jag är nyss fyllda 24, varken gift eller förlovad, bara sambo med min dotters far och dottern våran blev 1år nu 17.e dec så hon är den äldsta av alla småttingar här inne och har satt startskottet nu för alla 1års dagar!
    Bosatt är jag i Göteborg.

• alem

smul: ärligt så, jag skulle tycka det var jobbigt om det var halft hysterisk gråt konstant hela julafton då skulle det förstöra för de andra. Men om det är lite i skymundan lite lätt gråt och bara att personenverkar lite "nere" så skulle jag inte tycka det var nå jätte jobbigt om jag visste varför personen är ledsen...

Så tror jag att jag skulle känna iaf, men vet inte säkert eftersomjag aldrig varit med om den situatioen...

baby: hoppas du tar dig ill bm idag så du kan kolla!
    Tror nog att de med veckoaind. behöver mer hcg för att mäta ordentligt, annars så beställ hem test från internet idag så har du det i morgon!

• alem

Nu har vntern kommit till göteborg!
    Herregud så det snöar och har vräkt ner hela natten
    Såg knappt över vägen till grannen i morse när vi klev upp

Men nu väntar tvättning och städning och packning, i morgon blir det 1års kontrollen och spruta och på onsdag far vi upp till Bollnäs för att fira jul och nyår!

• alem

Världens sötaste lilla Ayla!
    Passar på att skicka en julhälsning till er alla eftersom jag inte vet om jag kommer hinna in någe mera innan vi far iväg norrutöver!
    Så God jul på er alla, hoppas ni får en fin jul!
  • alem

Hej tjejer!
    här uppe är folk som djur!
    Har ALDRIG varit med om något liknande som gårdagskvällen...
    En timma innan stängning på stället vi var ute på så uppstår panik inne vid garderoben, man kunna tro att det var ett brinnande inferno därinne!
    Folk krök ut genom nödutgångar, hoppade från övervåningen, det knuffades och trängdes så ett 15 tal personer ligger halvt ihjälklämda på sjukhuset, varav en min kompis som har fått ryggen sned, axeln slagen ur led och bröstkorgen ihoptryckt så 4revben är knäckta.
    Jag fick en armbåde i ryggen och tuppar av i paniken, blir släpad över disken av en vakt och får då ett astma anfall och tappar luften helt..
    Börar få lite luft men utan medicinen så gick det inge bra, och den låg hemma i min andra väska!
    20min senare lyckas 4vakter bana väg för att bära ut mig halvt medvetslös kippandes efter anda till ambulansen som stått och väntat länge.
    Och då är det en kille med spräckt haka som snor min ambulans och de bryr sig inte ens om att jag inte får luft! De lyckades hitta en person med pulmecort som hjälpte till lite så jag fick luft en stund iaf och sedan illfart hem för att få medicin eftersom sjukvården sket i en totalt...

Är så sjukt glad att man lever nu så det är inte sant, så nära döden har jag nog aldrig varit och blåslagen över hela kroppen är jag.
    Första och SISTA gången jag är ut på en juldag!
    Allt man kan tänka på sekunderna innan man känner att man svimmar och folk trycker på och kliver på en är Ayla och fråga sig om detta skulle bli hennes sista jul med sin mamma...

Mår efter omständigheterna hyffsat idag iaf, lite lagom skakis och kännes helt overkligt att det har hänt, är väl lite shock misstänker jag.
    Hoppas alla ni har haft en bättre julhelg än vad jag har iaf och att ni alla mår bra och är friska!

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6