• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Ingen som vet varför det blev så.. förstår inte hur det kunna hända...
    folk som kom ut precis innan och de som stannade kvar en stund har inte ens märkt av något heller tydligen det var jag och 5andra i sällskapet som fick uppleva allt 2 gick ut innan och 4 märkte inte av något för vakterna stängde av in till garderoben och släpte in dem 3 och 3 sen..
    Men jag gissar på att det var allt tryck som gjorde att folk fick panik och börja yra runt och ha sig...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • alem

Då var det vår tur igen då...

Robert har krockat Hela fronten är kvaddad på bilen...
    Han fick sladd och kom över i fel körfält, mötande bilen han precis förbi sekunden innan så han hade en jävla tur i oturen att han inte frontade den...
    Men han for rätt in i ett vägräcke, vilket i sig är tur för det är räcke typ 25meter hela vägen och annars ett litet stup ned och han träffade räcket som sagt iaf...

Han klarade sig hyffsat iaf, är jävligt skakis bara, han är iväg och fotar skador nu och sånt och sen upp och kolla nacken...

Så vi får se om vi kommer hem till helgen eller inte.. kanske blir strandsatta här några veckor till innan bilen är lagad..

Men huvudsaken är att Robert lever iaf! Fytusan, jag vågar inte ens tänka på hur det kunnat gått om mötande bilen kommit sekunden senare bara..

• alem
    smultronrt skrev 2009-12-30 20:32:23 följande:
    Jag trode jag hade det men alla byter samtalsämne så fort jag nämer Robin. Känner inte att jag har någon att prata med längre.. det är därför jag söker mig hitt tror jag..
    du kan alltid vända dig hit!
    Det ska du veta, vi har hängt med dig länge och vi går ingenstans det vet du
    Vi finns här för att man ska få prata av sig när det behövs!
    {#lang_emotions_heart}
  • alem

vad är det för fel på oss???
    Varför har vi sådan djävulusisk otur?????

Åkte hem till Göteborg igår, hinner bara komma fram och stannar till för att springa in på mataffären och köpa frukost... 18.45 parkerar vi bilen 19.00 sätter vi oss i den igen.
    Vad har hänt med rutan frågar Robert då...
    Jaha!
    Då har nån jävel krossat rutan och ryckt åt sig min handväska och lite annat smått och gått... Ipod, Nintendo ds, glasögon, mobil, plånbok, Aylas meidicn, smink, parfym, några filmer och tv-spel är bara en del av allt som är borta

Fy fan vilken vecka vi har haft nu! vill bara radera hela skiten!!!!
    Är så sjuuukt less så jag vet knapt vart jag ska ta vägen!
    Och vart vi ska få pengar för att täcka upp alla självrisker och skit ifrån det har jag ingen aning om...

NU FÅR DET RÄCKA!!!

• alem
    babyboom86 skrev 2010-01-10 10:20:38 följande:
    den lilla blödningen stannade av igår, hade trosskydd bara under dagen å det gick aldrig igenom utan va kanske en teskedsmängd lite drygt, bytte några ggr å tillslut blev de mer som fläckar å på eftermiddagen blev det som med dottern, ljusbrunt å tillslut så avtog det helt. hur ska man tolka detta??? blir knäpp! vårdguiden sa att jag skulle avvakta, ringa min bm på måndag för å boka en tid för å se hur de ligger till...ååå vill att bönan ska hålla sig kvar.....=(
    jag har både bra och dålig erfarenhet av det, 2007 började jag blöda och det blev missfall med Ayla bödde jag från v. 8 till v.25 ungefär, i v 9 fick jag en riktigt störtblödning och var säker på att det var kört, som tur var låg jag inne på sjukhuset då för allt illamående så jag fick göra vul direkt på morgonen och då visade det sig att det var 2 små pluttar från början men ena inte klarat sig och det var det som skulle ut sen fortsatte jag blöda pga sköra hinnor till och från fram till v 25 som sagt.

Och det var blandat både brunt, orange, rosa och färskt riktigt rött, med och utan slem och klumpar..

Ring och be om ett vul eller åk in till kvinnokliniken och sätt dig om du orkar så får du veta säkert hur det ligger till om du är orolig.
    Men du ska se att allt ser jätte fint ut Håller tummarna!
  • alem
    Baby: jag satt på jobbet en natt, gick och kissa och fick en fläck färskt blod i trosan, som en 5krona typ... sen var de rosa och övergick i brunt i flytningar under natten, på morgonen var det borta.
    På morgonen då jag kommit hem från jobbet åkte vi in till gynakuten för jag var så orolig, så gjorde dem vul och såg att inte hjärtat slog så var de en klapp på låret ett beklagande och lite piller tillsammans med en veckas sjukskrivning att ta med mig hem... (var en väldigt okänslig jäkel som jag fick träffa på gynakuten)

Hoppas allt är okej, och det tror jag oxå överdriv lite till bm om du känner att du måste in och göra vul utifall hon säger att det nog inte behövs...
  • alem

baby: då borde det inte vara några problem
    Är det inte typ nu du skulle haft mens oxå annars om du inte vore gravid typ, då brukar man ofta kunna få blödningar. Och det är ju bra att du börjar må lite illa då borde allt vara som det ska!
    Jag var i v.15 då när jag fick missfall, eller aa det var MA, fostret hade dött i v.10 ca

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6