Inlägg från: EnLitenSvamp |Visa alla inlägg
  • EnLitenSvamp

Tjack/pissprov

sigrid02 skrev 2014-01-09 20:16:32 följande:
    min son sitter p hem 3 månader han kom till mig 5 dagar ,o sen äkte hantill hemet han gorde piss prov det blev posetiv , han sa att han inte rökte , kan det visa fel ? o han sa till dem att kicka den till annalys dem vill inteRynkar på näsan
    Undrar jag hur det gått efter att han visat sig vara positiv på UPt då man inte får vara på stället om man är positiv utan man skickas antingen på en avgiftning eller så skrivs man ut. Hörde Hvb-hemmet av sig till dig eller vad? Dem har iaf med 100% säkerhet kontaktat hans soc så han kan gå den vägen om det nu är så att det vägrar bevilja honom en analys.
    Be with a man who ruins your lipstick, not your mascara.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (undersköterska) skrev 2009-12-17 16:06:35 följande:
    Jag kan försöka hjälpa dig med svar på frågorna så gott jag kan.
    1. Amfetamin sitter kvar i kroppen (blodet och piss) ca 2-3 dygn. Men man kan ju aldrig vara säker på att det BARA är amfetamin, kan finnas spår av metamfetamin i och då är det 7 dygn som gäller.
     I dagens läge förekommer meta väldigt ofta utan att ens säljaren ens vet det. Att sitta och räkna dagarna och tro att man klarar sig på 3 är inte allt för sällan fel.
    Dance with the Devil
  • EnLitenSvamp
    Canvas skrev 2014-01-13 10:07:03 följande:
    Detta har hänt mig ett flertal ggr att jag tror jag e grön på provet o sen är jag positiv på meta !!
    Precis!!! Har hänt mig ett antal gångerDemon

En nackdel med meta Vs vanlig är att jag inte blir lika kåt på det.
    i used to do drugs. i still do but i used to too.
Svar på tråden Tjack/pissprov