• Anonym (klant)

Tjack/pissprov

Tabbade mig och drog en lina (ordentlig) tjack i fredags runt 00-tiden. Ska ta pissprov i morgon. Finns det nån risk att det syns? Vet att det inte sitter i länge men är orolig ändå såklart då det skulle få stora konsekvenser om pissprovet visade positivt. Innan det var det 2 veckor sen jag tog om det har ngn betydelse.

• Svar på tråden Tjack/pissprov
  • krikri

heeej,  jag har en fråga nu jag ska piss på imorogn o jag tocg tjack i fredags natt runt 03;00 o jag är så rädd att de ska synas imorgon, vill ha svar så fort som möjligt 

• krikri
    krikri skrev 2013-05-12 19:47:32 följande:
    heeej,  jag har en fråga nu jag ska piss på imorogn o jag tocg tjack i fredags natt runt 03;00 o jag är så rädd att de ska synas imorgon, vill ha svar så fort som möjligt 
    undrar nu om jag ska va vaken hela natten o dricka vatten ?>.<

• DreamBitch
    Har du tur så klarar du dig. Men varför utsätter du dig ens för möjligheten att åka dit på urinprov?
  • Fuck

Tips på hur man får ur tjack snabbast ur kroppen vet man ska piss o dricka mycket men finns det. Andra sätt med måste verkligen få svar alltså. Bra dricka mycket kaffe eller blir det någon skit där? Äta bra?citron på burk? Hjälp måste veta pisse prov i morgon efter middag tog sista nu bara en lina.

• frappa
    Fuck skrev 2013-10-27 13:54:48 följande:
    Tips på hur man får ur tjack snabbast ur kroppen vet man ska piss o dricka mycket men finns det. Andra sätt med måste verkligen få svar alltså. Bra dricka mycket kaffe eller blir det någon skit där? Äta bra?citron på burk? Hjälp måste veta pisse prov i morgon efter middag tog sista nu bara en lina.
    Och hur länge har du vetat om att du ska ska lämna drogtest?
    För visste du om detta och tog ändå, så är du bra korkad tyvärr.

Normalt säger man 3-4 dagar att försvinna ur urinen, men har du tur så kanske det går ur redan efter 1 dag.
    Dricka vatten att späda ut det hela är din chans, dock kommer ju dom märka detta.
    Och kommer se till du får ta ett nytt prov.
    Men säg att du tränar mycket och dricker mycket vatten(om nu du inte är tjocker eller nått, då är det nog svårt att köra den).
  • sigrid02

min son sitter p hem 3 månader han kom till mig 5 dagar ,o sen äkte hantill hemet han gorde piss prov det blev posetiv , han sa att han inte rökte , kan det visa fel ? o han sa till dem att kicka den till annalys dem vill inteRynkar på näsan

• frappa
    sigrid02 skrev 2014-01-09 20:16:32 följande:
    min son sitter p hem 3 månader han kom till mig 5 dagar ,o sen äkte hantill hemet han gorde piss prov det blev posetiv , han sa att han inte rökte , kan det visa fel ? o han sa till dem att kicka den till annalys dem vill inteRynkar på näsan

Om man rökt extrema mängder under lång tid.

Så kan man man vara negativ, för sen bli positiv igen.

Men om de är 3 månader sedan, så är det mycket osannolikt att man skulle bli positiv så långt bort.

Så han har fått cannabis i sig, men frågan är hur om han påstår han inte rökt.

• EnLitenSvamp
    sigrid02 skrev 2014-01-09 20:16:32 följande:
    Undrar jag hur det gått efter att han visat sig vara positiv på UPt då man inte får vara på stället om man är positiv utan man skickas antingen på en avgiftning eller så skrivs man ut. Hörde Hvb-hemmet av sig till dig eller vad? Dem har iaf med 100% säkerhet kontaktat hans soc så han kan gå den vägen om det nu är så att det vägrar bevilja honom en analys.
    Be with a man who ruins your lipstick, not your mascara.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (undersköterska) skrev 2009-12-17 16:06:35 följande:
    Jag kan försöka hjälpa dig med svar på frågorna så gott jag kan.
    1. Amfetamin sitter kvar i kroppen (blodet och piss) ca 2-3 dygn. Men man kan ju aldrig vara säker på att det BARA är amfetamin, kan finnas spår av metamfetamin i och då är det 7 dygn som gäller.
     I dagens läge förekommer meta väldigt ofta utan att ens säljaren ens vet det. Att sitta och räkna dagarna och tro att man klarar sig på 3 är inte allt för sällan fel.
    Dance with the Devil
  • Canvas
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-10 19:38:53 följande:
     I dagens läge förekommer meta väldigt ofta utan att ens säljaren ens vet det. Att sitta och räkna dagarna och tro att man klarar sig på 3 är inte allt för sällan fel.
    Dance with the Devil
    Detta har hänt mig ett flertal ggr att jag tror jag e grön på provet o sen är jag positiv på meta !!
  • EnLitenSvamp
    Canvas skrev 2014-01-13 10:07:03 följande:
    Detta har hänt mig ett flertal ggr att jag tror jag e grön på provet o sen är jag positiv på meta !!
    Precis!!! Har hänt mig ett antal gångerDemon

En nackdel med meta Vs vanlig är att jag inte blir lika kåt på det.
    i used to do drugs. i still do but i used to too.
  • Canvas
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-13 13:35:45 följande:
    Precis!!! Har hänt mig ett antal gångerDemon

En nackdel med meta Vs vanlig är att jag inte blir lika kåt på det.
    i used to do drugs. i still do but i used to too.
    Samma här du :s
Svar på tråden Tjack/pissprov