• Ann R

    nätmammor som hängt ihop sedan 2005

    Snacktråd för oss som hängt ihop sedan januari 2005
    Ja, vi träffades genom fl och är nu en mindre skara kvar av mammor som fick barn våren-sommaren 2005. Efter det har det tillkommit syskon i många familjer.

    Vi fortsätter väl? Även om vi inte skriver så ofta är det kul att höra lite vad som händer med er.

  • Svar på tråden nätmammor som hängt ihop sedan 2005
  • Kvirre

    Svarar i den här tråden. Vi flyttar den 9 januari, det ska bli såå kul! Trädgården är det jag längtar mest till (även om den är liten) men även till att slippa grannar över, under, sidan, snett... Det blir ju iofs en granne, men vi håller tummarna för att de är vettiga och att huset är någorlunda ljudisolerat.

  • Ann R

    Ja det kommer bli ett jättelyft att ha en egen täppa och det känns så fritt att kunna öppna ytterdörren och vara ute direkt. Härligt!

  • Marisol

    Vad skönt det låter Jenny! Perfekt att flytta in i januari för då hinner ni få iordning det mesta till våren så du kan njuta av trädgården sen!

  • Ann R

    För  de  som tittar in här ibland kan jag säga att vi är många som hänger på facebook.


    mamma till Agnes 050704 och Alma 030127
  • Jessa79

    God fortsättning på er! =)

    Hur är det med er?

    Själv firade vi nyår i Hemsedal och Alva kan numera åka slalom i blå backar utan problem *stolt* Men kallt var det och inte var det varmare här när vi kom hem i måndags vilket innebar att delar av vattenrören frusit sönder i sommarstugan och stod och sprutade vatten trots en inomhus temperatur på 5 grader. Men som tur var det bara på toaletten och inte köket så det mesta av vattnet hade runnit ut i avloppet och vattenskadorna är som tur begränsade.

    Annars är livet bra med mycket jobb då jag ansökte om 8dagar ledigt över jul/nyår men fick noll från jobbet men det har gått bra ändå mycket tack vare hjälpsamma föräldrar.

Svar på tråden nätmammor som hängt ihop sedan 2005