Mammalediga i Malmö
Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
Har en liten dotter på snart 2 månader.
Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
Har en liten dotter på snart 2 månader.
Min tjej är för gammal
Gick lite på det med jonathan, på familjens hus, men det var från 13-15, så det krockade också med hämttider...Annars var det mysigt, det var ju inte så många då..
Då är du otajmad med mig med
men från början på mars ska han börja heltid. (Språket).
Han behöver mer tid på förskolan så dom kan arbeta intensivt med språket..Blir svårt när han är där två ggr vecka, 3 ggr i veckan, och vissa veckor inget eller en dag..(om han ska till läkare/logoped, eller är sjuk).
norgesessan: ah hade inte läst profieln så noga. Super att ni får mer dagistid för det!!!!
Ja...Så nu får han båda, drygt ett år halvtid med oss, och nu heltid för sitt språk...Ville inte att han skulle gå heltid direkt.
Hej!
Jag är en föräldraledig mamma som gärna fikar och hänger på lekplatser dagarna i ända. Skulle vara kul med någon i ungefär samma ålder, jag är hela 38 år och sonen är 1½ Eftersom jag är själv med vår son en hel del skulle det vara trevligt med någon som även kan tänka sig att träffas helg eller ha en tv kväll ihop också. Men bara vardagsaktiviteter funkar också bra. NÅGON mamma som är 30+ borde det väl finnas i Malmö?
Spadbarn, fyller 30 i april, så nästan 30+ är jag
Och har en ettåring. Träffas gärna helg/kväll...(har två pojkar till).
Och dagtid också ![]()
Du är en kille på din pres förresten ![]()