• Paula80

Mammalediga i Malmö

Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
    Har en liten dotter på snart 2 månader.

• Svar på tråden Mammalediga i Malmö
  • Paula80
    CeB skrev 2010-03-10 08:21:38 följande:
    Jag tänkte gå på babycafeét, och ska göra mitt bästa för att hinna/hitta till kyrkan till kl 12.50. =)
    Blir du sen så väntar vi på dig :)
  • Hannal77

Hej tjejer,
    Jag har en liten sjukling här hemma så jag kan tyvärr inte komma. Hoppas ni får skoj!

• Johanna G01

Hej
    Mitt namn är Johanna och jag har en son, Leopold på snart 7 månader. Är gärna med och hittar på saker nu när jag kommit hem till Malmö igen efter 5 år i Stockholm. Har ni bestämmt något kommande vecka?

• norgesessan

JAg är gärna med på en promenad. Har också en lite äldre, 13 månader.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Marjor

Jag följer också gärna med på en promenad om det går bra. Min pojke är snart 4 månader.
    Var bor ni i Malmö?

• norgesessan

Bara onsdag jag inte kan. Fredag har jag ingen hämttid att passa (då hämtar maken) så då kan vi ta det senare om det föredras, annars har jag en tid att passa..

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Paula80
    Johanna G01 skrev 2010-03-14 21:43:25 följande:
    HejMitt namn är Johanna och jag har en son, Leopold på snart 7 månader. Är gärna med och hittar på saker nu när jag kommit hem till Malmö igen efter 5 år i Stockholm. Har ni bestämmt något kommande vecka?
    Ingenting är bestämt än men det kan säkert fixas :)
    Förslag på tid och aktivitet? Vad gör man i Stockholm som mammaledig som vi här nere i Malmö kanske har missat?
    Blir mest en massa fikande för oss....
  • Paula80
    Marjor skrev 2010-03-15 11:17:17 följande:
    Jag följer också gärna med på en promenad om det går bra. Min pojke är snart 4 månader.Var bor ni i Malmö?
    Bor i Slottstaden...
Svar på tråden Mammalediga i Malmö