• Anonym (röven)

Emlasalva/bedövningssalva i anus?

Ja kan man smeta in anus och en bit in med bedövningssalva när man ska ha analsex för att slippa den värsta smärtan? Tror ni det kan funka? Jag och en kompis sitter och diskuterar det nu och undrar om nån VET
    Jag tycker om analsex men har inte kunnat ha det sista tiden då inträngandet gör så jävla ont, så kom på den smarta(?) idén om bedövningssalva. Den håller ju inte i sig så länge men när den släpper så är man ju redan uppmjukad då så att säga och kan bara njuta.

Är min idé helt åt helvete eller kan den funka??

• Svar på tråden Emlasalva/bedövningssalva i anus?
  • Stårschan

Jag tycker att det låter helt sjukt att göra något som kräver att man använder bedövningssalva för att inte känna smärtan. Kanske kroppen försöker säga dig något?

Ge mig trettio grader kallt, tomtar överallt och en skog av gröna granar.
  • Tessaa89

då kan ju alrslet gå sönder om du inte känenr att det gör ont?

• redneck girl
    Stårschan skrev 2009-12-18 15:12:55 följande:
    Jag tycker att det låter helt sjukt att göra något som kräver att man använder bedövningssalva för att inte känna smärtan. Kanske kroppen försöker säga dig något?
    håller med föregående talare.
  • redneck girl

arsel i dåligt skick,blir det då;)

• SeTa

Nej, emla är inte till för kroppsöppningar. Finns analglidmedel med lite bedövning i, annars kan du använda xylocain. Men jag tror att det är en rätt dålig idè.

• Anonym (sara)

bedövningen gör ju att det kan gå åt pipan och att man går sönder istället.ursjuk ide...allt för att behaga eller??

• Anonym

tror inte det är en så god ide, då känner man ju inte när det går för långt och så spricker det istället

• Anonym (röven)

Anonym (sara) skrev 2009-12-18 15:24:47 följande:

bedövningen gör ju att det kan gå åt pipan och att man går sönder istället.ursjuk ide...allt för att behaga eller??
    Nej inte allt för att behaga, sa ju att det är för MIN skull. Jag vill kunna ha analsex igen. Och det är ju inte så att jag tänkt att killen ska ta sats för att sedan med full fart köra in kuken... Tar ju det i samma lugna tempo som vanligt och med mycket glidmedel. Undrar som sagt bara om det skulle fungera rent praktisk, inte om vad ni tycker om mitt sätt att utföra analsex på
  • redneck girl

gör vad du vill med din röv du;) men om du inte känner smärtan kanske du går sönder.och då jäklar får du nog ont vid toa besöken;)

• Anonym (röven)

redneck girl skrev 2009-12-18 15:38:40 följande:

gör vad du vill med din röv du;) men om du inte känner smärtan kanske du går sönder.och då jäklar får du nog ont vid toa besöken;)
    Varför skulle jag gå sönder när jag aldrig gjort det innan? Har ju som sagt alltid fått ont just vid inträngandet men bitit ihop för efter regn kommer solsken så varför skulle det vara skillnad för att jag är bedövad menar du? Vi gör ju som vi alltid har gjort i alla fall bara med den skillnaden att jag isf, om jag tar salva, är bedövad.
Svar på tråden Emlasalva/bedövningssalva i anus?