Inlägg från: Anonym (röven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (röven)

Emlasalva/bedövningssalva i anus?

Ja kan man smeta in anus och en bit in med bedövningssalva när man ska ha analsex för att slippa den värsta smärtan? Tror ni det kan funka? Jag och en kompis sitter och diskuterar det nu och undrar om nån VET
    Jag tycker om analsex men har inte kunnat ha det sista tiden då inträngandet gör så jävla ont, så kom på den smarta(?) idén om bedövningssalva. Den håller ju inte i sig så länge men när den släpper så är man ju redan uppmjukad då så att säga och kan bara njuta.

Är min idé helt åt helvete eller kan den funka??

• Svar på tråden Emlasalva/bedövningssalva i anus?
  • Anonym (röven)

Anonym (sara) skrev 2009-12-18 15:24:47 följande:

bedövningen gör ju att det kan gå åt pipan och att man går sönder istället.ursjuk ide...allt för att behaga eller??
    Nej inte allt för att behaga, sa ju att det är för MIN skull. Jag vill kunna ha analsex igen. Och det är ju inte så att jag tänkt att killen ska ta sats för att sedan med full fart köra in kuken... Tar ju det i samma lugna tempo som vanligt och med mycket glidmedel. Undrar som sagt bara om det skulle fungera rent praktisk, inte om vad ni tycker om mitt sätt att utföra analsex på
  • Anonym (röven)

redneck girl skrev 2009-12-18 15:38:40 följande:

gör vad du vill med din röv du;) men om du inte känner smärtan kanske du går sönder.och då jäklar får du nog ont vid toa besöken;)
    Varför skulle jag gå sönder när jag aldrig gjort det innan? Har ju som sagt alltid fått ont just vid inträngandet men bitit ihop för efter regn kommer solsken så varför skulle det vara skillnad för att jag är bedövad menar du? Vi gör ju som vi alltid har gjort i alla fall bara med den skillnaden att jag isf, om jag tar salva, är bedövad.
  • Anonym (röven)

Anonym (sara) skrev 2009-12-18 15:56:49 följande:

han kanske blir morskare om du inte känner nått..............men varför fråga.du har ju redan svar nu.
    Nja tycker ju inte att jag fått nåt direkt svar på om det funkar alltså och det är det jag vill veta men är självklart tacksam för alla svar jag har fått på min fråga. Tack tack!
  • Anonym (röven)

Anonym (Occhi) skrev 2009-12-18 16:16:11 följande:

Man kan ha Xylocainsalva där, det går bra fast det är slemhinnor. Det handlar ju om ytbedövning, man blir inte bedövad såpass att man kan råka skada sig utan att känna det... Om du inte brukar ha ont efteråt fast det gör lite ont vid inträngandet så är det ju inga problem att använda den om ni är lika försiktiga som vanligt. Tvärtom skulle jag vilja säga, då kanske du slappnar av mer också redan från start.  Annars så försök satsa på att förbereda längre tid, det behöver ju inte göra ont alls för dom allra flesta om man gör rätt. Spänner jag mig gör det skitont (ordvits) men om jag slappnar av gör det bara lite lite ont men på det sköna sättet. Har du testat att ha en liten analdildo eller plug en stund innan? Lite tips ;)Och för alla er som förfasar sig, hon VILL ju ha a-sex för att hon tycker att det är skönt...
    Tack! En som förstod mig precis Och tack så jättemycket för svar... Får se om jag testar det eller ej. Återkommer i så fall. Förhoppningsvis inte med sprucket anus
  • Anonym (röven)
    FDR skrev 2009-12-18 17:26:33 följande:
    Borde inte ollonet bli bedövat oxo då? :D gnugga i trekvart i din rumpa sen utan att varken du eller han känner nått ahhahahha Nice =)
    Ha ha ha. Fan så långt hade jag inte tänkt! Där slog du (kuk)huvet på spiken... Hmm, jobbigt läge!
  • Anonym (röven)
    aleksa98 skrev 2009-12-18 18:58:04 följande:
    hahaha jag ahr en kompis som för många år sedan när hon skulle ha analsex, var rädd att det skulle göra ont, så hon tog o smörjde in röven med ngn bedövningsmedel som man använder oralt o killen var oxå väldigt nogrann att smörja in kuken efter inrådan fr henne hahahahaha behöver jag säga att det inte funkade hahaha kuken var totalbedövad hahahahahahaha likaså hennes röv
    Men om han har kondom så lär det ju funka får köra dubbla, haha
Svar på tråden Emlasalva/bedövningssalva i anus?