• Anonym (röven)

Emlasalva/bedövningssalva i anus?

Ja kan man smeta in anus och en bit in med bedövningssalva när man ska ha analsex för att slippa den värsta smärtan? Tror ni det kan funka? Jag och en kompis sitter och diskuterar det nu och undrar om nån VET
    Jag tycker om analsex men har inte kunnat ha det sista tiden då inträngandet gör så jävla ont, så kom på den smarta(?) idén om bedövningssalva. Den håller ju inte i sig så länge men när den släpper så är man ju redan uppmjukad då så att säga och kan bara njuta.

Är min idé helt åt helvete eller kan den funka??

• Svar på tråden Emlasalva/bedövningssalva i anus?
  • Anonym (sara)

han kanske blir morskare om du inte känner nått..............men varför fråga.du har ju redan svar nu.

• redneck girl

bedöva på du om du vill.du bestämmer ju över din egen bakdel;)porrskådisar gör ju så.måste väl finnas nått som tar bort smärta.morfin kanske (skämt)

• Anonym (röven)

Anonym (sara) skrev 2009-12-18 15:56:49 följande:

han kanske blir morskare om du inte känner nått..............men varför fråga.du har ju redan svar nu.
    Nja tycker ju inte att jag fått nåt direkt svar på om det funkar alltså och det är det jag vill veta men är självklart tacksam för alla svar jag har fått på min fråga. Tack tack!
  • Anonym (Occhi)

Man kan ha Xylocainsalva där, det går bra fast det är slemhinnor.

Det handlar ju om ytbedövning, man blir inte bedövad såpass att man kan råka skada sig utan att känna det...

Om du inte brukar ha ont efteråt fast det gör lite ont vid inträngandet så är det ju inga problem att använda den om ni är lika försiktiga som vanligt. Tvärtom skulle jag vilja säga, då kanske du slappnar av mer också redan från start. 

Annars så försök satsa på att förbereda längre tid, det behöver ju inte göra ont alls för dom allra flesta om man gör rätt. Spänner jag mig gör det skitont (ordvits) men om jag slappnar av gör det bara lite lite ont men på det sköna sättet. Har du testat att ha en liten analdildo eller plug en stund innan? Lite tips ;)

Och för alla er som förfasar sig, hon VILL ju ha a-sex för att hon tycker att det är skönt...

• redneck girl

vilka alla förfasar sig? alla vet väl att det är bra att förbereda rumpan lite före....

• Anonym (Occhi)
    redneck girl skrev 2009-12-18 16:20:43 följande:
    vilka alla förfasar sig? alla vet väl att det är bra att förbereda rumpan lite före....
    Äh, tyckte mest det lät som att folk trodde hon skulle köra upp en handgranat...bara för att tillfredsställa sin partners lustar dessutom

Men jag kanske övertolkade liiiite då ;)
  • FDR

Borde inte ollonet bli bedövat oxo då? :D gnugga i trekvart i din rumpa sen utan att varken du eller han känner nått ahhahahha

Nice =)

• Anonym (röven)

Anonym (Occhi) skrev 2009-12-18 16:16:11 följande:

Man kan ha Xylocainsalva där, det går bra fast det är slemhinnor. Det handlar ju om ytbedövning, man blir inte bedövad såpass att man kan råka skada sig utan att känna det... Om du inte brukar ha ont efteråt fast det gör lite ont vid inträngandet så är det ju inga problem att använda den om ni är lika försiktiga som vanligt. Tvärtom skulle jag vilja säga, då kanske du slappnar av mer också redan från start.  Annars så försök satsa på att förbereda längre tid, det behöver ju inte göra ont alls för dom allra flesta om man gör rätt. Spänner jag mig gör det skitont (ordvits) men om jag slappnar av gör det bara lite lite ont men på det sköna sättet. Har du testat att ha en liten analdildo eller plug en stund innan? Lite tips ;)Och för alla er som förfasar sig, hon VILL ju ha a-sex för att hon tycker att det är skönt...
    Tack! En som förstod mig precis Och tack så jättemycket för svar... Får se om jag testar det eller ej. Återkommer i så fall. Förhoppningsvis inte med sprucket anus
  • Anonym (röven)
    FDR skrev 2009-12-18 17:26:33 följande:
    Borde inte ollonet bli bedövat oxo då? :D gnugga i trekvart i din rumpa sen utan att varken du eller han känner nått ahhahahha Nice =)
    Ha ha ha. Fan så långt hade jag inte tänkt! Där slog du (kuk)huvet på spiken... Hmm, jobbigt läge!
  • aleksa98

hahaha jag ahr en kompis som för många år sedan när hon skulle ha analsex, var rädd att det skulle göra ont, så hon tog o smörjde in röven med ngn bedövningsmedel som man använder oralt o killen var oxå väldigt nogrann att smörja in kuken efter inrådan fr henne hahahahaha behöver jag säga att det inte funkade hahaha kuken var totalbedövad hahahahahahaha likaså hennes röv

• Anonym (röven)
    aleksa98 skrev 2009-12-18 18:58:04 följande:
    hahaha jag ahr en kompis som för många år sedan när hon skulle ha analsex, var rädd att det skulle göra ont, så hon tog o smörjde in röven med ngn bedövningsmedel som man använder oralt o killen var oxå väldigt nogrann att smörja in kuken efter inrådan fr henne hahahahaha behöver jag säga att det inte funkade hahaha kuken var totalbedövad hahahahahahaha likaså hennes röv
    Men om han har kondom så lär det ju funka får köra dubbla, haha
  • LillaZ

Har bara läst TS.

Jag är inte sådär himla analsexerfaren men för mig känns det inte som en bra idé. Smärta är ju en varning. Tänk om du inte känner smärta och typ muskulaturen förstörs eller något. Är det inte bättre med en himla massa glid och lite varsamhet i början?

• LillaZ
    FDR skrev 2009-12-18 17:26:33 följande:
    Borde inte ollonet bli bedövat oxo då? :D gnugga i trekvart i din rumpa sen utan att varken du eller han känner nått ahhahahha Nice =)
    Kondom?
  • LillaZ

Och nu har jag läst tråden.

Ja, om du vill så går det ju säkert. Jag säger dock Xylocain eller glid med bedövning som en del andra här. Och kondom. Vill veta hur det går sen. Själv pallar jag inte med analt några längre stunder. Blir bara irriterad och känner mig skitnödig, så det händer typ väldigt sällan här hemma.

• aleksa98

ts
    ja nu hade inte han kondom, men jag vet att hon sa att han smörjde in kuken ORDENTLIGT hahahahaha dom tänkte verkligen försäkra sig om att det inte skulle göra ont haha o med ngt bedövningsmedel till halsen, som man gurglade hahahaha fan vad jag skrattade när hon berättade. Men om du bedövar o låter det verka en stund, så lär ju inte han bli bedövad eller? haha ni får testa o se

• Anonym (Okunnig!)

Har ingen aning, men känner att du utsätter dig för risken att du får större skador om du inte känner när de uppstår... om du förstår hur jag tänker?

• Lever så

Välj ett glid med lite bedövande tex back door (jag gillar det men min kille tycker att han tappar känseln i kuken).

never a failure always a lesson
Svar på tråden Emlasalva/bedövningssalva i anus?