Inlägg från: Tygtiiger |Visa alla inlägg
  • Tygtiiger

Tips på varma kläder till fruset barn önskas

Molos overall höll vår frusna son varm utan att vara tjock och klumpig. Hestras mjuka vantar - jättebra.
    Pop:s vantar tycker jag var stela.
    Underställ tycker jag bara funkar hemma, på dagis blir det svårt för då är underställ för varmt inne, men man kan inte böka på det varje gång de ska ut... Bättre med rejält varma utekläder!
    Skor är svårare, vi hade Vikings Goretex kängor och de var varma, men i år vägrade sonen dem, det blev katvigs istället för de var lättare att få på, men de är inte lika varma. Kouma brukar folk svära på att de är varma, också. Inte provat.

• Tygtiiger

Om någon har naturkompaniet i krokarna så gå in och titta på deras underbart tunna och mjuka ullunderställ icebreaker som faktiskt ÄR mjukt. Jag kan ha långkalsongerna utan problem (dock inte tröjorna, men jag tål inte ull och har aldrig kunnat ha långkallingar i ull förr) och sonen älskar dem, de är verkligen supermjuka.

Och garanterat från får som inte blivit utsatta för mulesing, varje plagg kommer med en baa-code så man kan kolla upp fåret som givit ullen

Krupke, we've got problems of our own!
Svar på tråden Tips på varma kläder till fruset barn önskas