Inlägg från: Gaby 01 |Visa alla inlägg
  • Gaby 01

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Men kan du inte ta en sovsäck och göra henne sällskag då? Vilken mysig familjesammankomst, nästan som att sova i tält! Detta måste testas imorgonkväll, kan man få in en hel familj på 5 st tror du i en liten peogeut?

• Gaby 01
    One skrev 2009-12-19 10:46:28 följande:
    Jag hoppas att detta är ett skämt! Varför dör små barn i bilen på sommaren? Jo för att föräldrar bara ska göra något annat...och går iväg. Det blir jättevarmt i bilen en solig dag.Och nu på vintern: Hur varmt tror ni att det är i er bil på natten? Är det minus 10 ute är det ungefär samma temperatur i bilen!Skulle aldrig drömma om att låta mina barn sova i bilen över natten..och nu blir säkert en hel del sura och arga- men det är också något som jag skulle kunna tänka mig att anmäla till myndighet om jag såg...just av t.ex. temperatur skälet. Plus vad då uppsikt? Har ni uppsikt över barnen i bilen när ni själva sover?Jag hoppas att jag missförstått något.
    Men hur i hela friden gör du då på sommaren när barnet leker i sandlådan och det är jättevarmt, smörjer du in det i solskyddsfaktor också då eller. Gud vad folk är överbeskyddande? Minsta lilla och ramaskri!
  • Gaby 01
    Nenne2 skrev 2009-12-19 18:16:07 följande:
    Dum i huvudet. Vad är det för kul att skojja om en sådan här sjuk sak. Jättekul. För om det inte är ngt skämt undrar jag hur du annars är på uppfostran. Ens tänka tanken på att lämna sitt barn i bilen är ju skrattretande.
    Men förstå själv vad skönt att få sova en hel natt utan att oroa sig för att bli väckt!
  • Gaby 01
    JohannaLukas skrev 2009-12-19 18:33:45 följande:
    Tack...Flera som tänker som jag..! Visste inte att man kunde vara sååå oansvarig som vissa verkar vara..!
    Visst verkar inte TS ha alla kameler hemma? Eller sparrisar?
  • Gaby 01
    Umbrageous skrev 2009-12-19 18:47:24 följande:
    Nej du, kameler har man knappast hemma när man bor i SVERIGE! Herregud...
    Hörruduru! Jag känner faktiskt en som har en granne vars jobbarkompis har en systerson som har en kamel hemma! Den du! Sparris går bra att odla hemma i din egna blomkruka bara du blandar rejält med sand!
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?