Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Herre gud vilken dum fråga?? Vem kommer på tanken att ens fråga en sån sak??
    Det är väl SJÄLVKLART att hon kan!!! Varför frågar du ens?? Alla vet ju att barn mår bäst av att sova ute, och vad kan vara bättre än att sova där det är så kallt som det är ute men där det inte blåser?
    Tycker det är konstigt att du inte kommit på detta innan! Klara sover i bilen minst två nätter i veckan!

• Lalalong
    Busbellan skrev 2009-12-18 21:57:25 följande:
    Skönt att höra att fler gör likadant, då är det inte jag som är konstig då
    Nä, verkligen inte! Är som sagt förvånad att du inte kommit på detta tidigare... jag har haft uppfattningen att du är en ganska skärpt tjej, men nu börjar jag tveka måste jag säga.
  • Lalalong
    Busbellan skrev 2009-12-18 22:04:20 följande:
    Ja, känner mig ganska dum faktiskt Får väl skylla på alla konstiga människor jag har runt mig som påstår att man INTE kan göra så
    Usch för att vara omringade av så okunniga människor!

Styrkekram!!!
  • Lalalong

Guuud vad folk överdriver!
    Massor med barn som sover ute på dagarna, varför skulle de inte kunna sova i bilen på natten? Där är det ju vindstilla dessutom.
    Klara sover som sagt i bilen minst två nätter i veckan!

• Lalalong
    Kinga skrev 2009-12-20 09:25:26 följande:
    Ja, det är vanligt, men FAN (ursäkta men jag är riktigt arg ) inte hela natten eller kvällstid för den delen!!!
    Det spelar väl ingen roll vad klockan är??
  • Lalalong
    Parniara skrev 2009-12-20 09:33:17 följande:
    Om man absolut vill att barnet ska sova och det gör det bäst i bilen och man inte vill lämna det, är det väl bara att fälla ner sätet, ta en filt och sova med barnen i bilen.
    Jo, men där är ju ingen TV i bilen...inte i vår i alla fall och jag kan inte somna om jag inte sett lite på TV på kvällen...
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?