Inlägg från: High Heel Bitch |Visa alla inlägg
  • High Heel Bitch

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

En vettig männsika inser nog snart att det inte är ett bra val för ens barn.

Förresten om man inte orkar ta hand om sina barn, varför skaffar man dem?

• High Heel Bitch
    Busbellan skrev 2009-12-19 19:05:52 följande:
    Men med facit i hand så var det ju ett jättebra val För första gången på nästan 2,5 år så har både vi och dottern fått sova en hel natt, hur kan det vara fel? Tar hand om mina barn gör jag på dagarna när de är vakna, jag sitter inte som vissa prettomammor och tittar på mitt barn hela natten
    Klart att det är fel, barnet har rätt att få sova i sin egen säng, och inte upprätt hela natten! Kanske borde tänka mer på deras ryggar även om de inte är små bebisar så är det inte bra. Hade jag sett något sånt hade jag anmält till soc. garanterat. Men vad bra då kan ju alla barnen ligga i bilen och sova så slipper ni bry er. "Prettomammor" första gången jag hör, har ingen aning om vad det ens betyder? Vem sitter och tittar på sitt barn hela natten? Har jag aldrig varit med om faktiskt.
  • High Heel Bitch
    Lillefotan skrev 2009-12-19 19:23:42 följande:
    High heel bitch: Tråden ligger i SANDLÅDAN!!! Alltså, det är inte på riktigt!
    Hehe tack för att du sa det, hade inte sett det. Brukar finnas så mycket annat som folk skriver som också borde vara i sandlådan men som faktiskt är sant. Skönt då kan jag pusta ut igen då
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?