Inlägg från: Lakritspipan |Visa alla inlägg
  • Lakritspipan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Bedbug skrev 2009-12-19 18:32:44 följande:
    Vad folk ska vara prettiga hela tiden! Sluta hacka på TS! Om de vill ha lite lugn och ro någon gång och slippa bli störa av en grinig unge är det väl upp till dem? Och de skulle ju ha babyvakten på och bilen låst. Håller med någon tidigare talare om solskydd i SANDLÅDAN - det är ju helt löjligt!Snart säger ni väl att jag ska behöva skaffa barnomsorg också? Fatta att jag som ensamstående faktiskt inte har råd med det. Och hon är ju van vid att vänta i bilen tills jag slutar jobba så vad är problemet? Ibland går jag ut och kollar till henne på lunchen men jag skäms ju för att jag gör det för vem vill vara en sån hönsmamma liksom?
    Ja man kan faktiskt inte bry sig om barnet hur som helst, hur skulle det se ut. Nån måtta får det vara på "hönserier"... Smart idé att låta henne vänta i bilen, man kan ju spara massa pengar på det!
  • Lakritspipan

Gaby 01 skrev 2009-12-19 18:43:07 följande:

Visst verkar inte TS ha alla kameler hemma? Eller sparrisar?
    Måste man ha kameler och sparrisar hemma för att va normal? Det har jag aldrig hört, jag kommer ut alldeles för lite tror jag. Jag har nog alldeles för lite "egentid"..
  • Lakritspipan
    Busbellan skrev 2009-12-19 19:00:03 följande:
    Först vill jag bara tacka för alla svar jag fått, även om vissa reaktioner och vissas språk gör mig lite ledsen  Jag gör faktiskt alltid det jag tror är bäst för mitt barn!Dottern fick hur som helst sova i bilen inatt och det lär vi göra om, för första gången i sitt liv så sov hon hela natten, det lär bli fler bilnätter för henne Visst var hon lite kall om nosen när jag hämtade in henne idag på morgonen, men inte så farligt.
    Va skönt att ni hittat något som fungerar för er familj!
  • Lakritspipan

Nu förstår jag ingenting.. jag trodde att allt på internet va sant?!

• Lakritspipan

Olivers Mamma skrev 2009-12-19 19:58:51 följande:

Allt ÄR sant, du behöver inte oroa dig
    *pustar ut*
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?