Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Ja gud ja. Klart ungen kan sova i bilen. Sätt på kupevärmaren bara om den står ute, det är ju trots allt lite kyligt ute. Jamenar vad kan hända. Hon lär ju knappast köra iväg med bilen, och lets face it, hur ofta hör man talas om en bil som blir stulen med en unge i liksom. Man kan ju inte hålla på å nojja och vara hysterisk över allt här i världen.

• Queenie70

Vaddå skojja? Jag är helt allvarligt. Herregud om det börjar åska är ju bilen ett av de säkraste ställena.

PennyD skrev 2009-12-19 22:40:34 följande:
    Ts, vad är vitsen med din tråd? Att det ska vara roligt? Att driva med de som är så omdömeslösa att de lämnar banren i bilen? Inser du risken för att någon tar efter, i ond tro om att du menar allvar.Jag trodde du menade allvar, jag fattar aldrig vart trådar ligger, hur ser man det? Vad får ni i tråden ut av att skämta om så här tragiska saker? Lättar det ert samvete? Jag må vara gammal och gammalmodig, men jag tycker det är både farligt och löjligt att hålla på som ni gör. Jag skrev en gång en tråd om att "Peppa varandra i att vara dåliga"... läs den.
  • Queenie70

Slappna av...vad kan hända liksom...
    cherryluck skrev 2009-12-19 22:55:10 följande:
    Men är ni seriösa i den här tråden eller? Skulle aldrig i mitt liv lämna mitt barn sovandes i bilen, inte ens 1 timma!Fy fan säger jag bara.och emelyaus, du kan inte vara allvarlig!?Vissa ska fan inte ha barn!
  • Queenie70

Javisst är det så. Om mamma mår bra mår barnet bra, i alla lägn. TS skulle nog inte vara en bra mamma för sitt barn om hon tvingades att gå emot sin instinkt och istället bära in barnet, Hon kanske skulle drabbas av värsta stressen och inte kunna umgås med sitt barn istället för att hon i morgonbitti, glad och utvilad hämtar in sitt barn och alla är nöjda. Vill ni nejsägare att mamma ska bli utbränd va? Är det det ni vill? Va va va?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-19 23:03:41 följande:
    Så trist med alla dessa påhopp jag tycker som så att mår mamma bra så mår bäbbe bra du vet själv vad som är bäst för ditt barn!*styrkekramar*
  • Queenie70

Du frågade om detta var menat att vara roligt. Jag svarade att jag i alla fall är helt seriös.

PennyD skrev 2009-12-19 23:23:28 följande:
    Jag skrattar inte.
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?