Inlägg från: tebax |Visa alla inlägg
  • tebax

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

barn sover bäst i bilen har jag hört så varför inte. Kanske ska dra ut en sväng själv eftersom sonen inte vill sova

• tebax
    Nenne2 skrev 2009-12-19 18:16:07 följande:
    Dum i huvudet. Vad är det för kul att skojja om en sådan här sjuk sak. Jättekul. För om det inte är ngt skämt undrar jag hur du annars är på uppfostran. Ens tänka tanken på att lämna sitt barn i bilen är ju skrattretande.
    vilket personangrepp! Barn sover hur bra som helst i bilen. Trodde alla visste det. Det är ju bara att ha på motorvärmarn och sätta på barnet massa filtar. Sen har hon ju babyvakt också så vad är problemet??
  • tebax
    vibralina skrev 2009-12-19 18:27:04 följande:
    Är du dum i huvudet???? I en iskall biljävel, bara över 10 minus ute........ Du borde inte få skaffa barn. Stackars barn. Tänk om barnet skulle dö??? Vad skulle du tänka då? Om du ens har någon hjärna?????????????????????
    Jösses vad arg du låter ? Det finns ju garage, motorvämrare och så har hon säkert tagit på barnet massa filtar. En barnvakt har hon ju också lagt där så då hör hon ju barnet också. Sen ser hon ju säkert ut över bilen.
  • tebax
    Busbellan skrev 2009-12-19 19:00:03 följande:
    Först vill jag bara tacka för alla svar jag fått, även om vissa reaktioner och vissas språk gör mig lite ledsen  Jag gör faktiskt alltid det jag tror är bäst för mitt barn! Dottern fick hur som helst sova i bilen inatt och det lär vi göra om, för första gången i sitt liv så sov hon hela natten, det lär bli fler bilnätter för henne Visst var hon lite kall om nosen när jag hämtade in henne idag på morgonen, men inte så farligt.
    skönt att ni fick en hel nattsömn
  • tebax

High Heel Bitch skrev 2009-12-19 19:04:26 följande:

En vettig männsika inser nog snart att det inte är ett bra val för ens barn. Förresten om man inte orkar ta hand om sina barn, varför skaffar man dem?
    alla föräldrar längtar väl efter en hel natts sömn och om det går att ordna så Why not?
  • tebax

crilles mamma skrev 2009-12-19 19:15:07 följande:

jag har en son som är 2 år, han har inte sovit en hel natt på länge. han vaknar runt 1 o vill komma in till mig o min man. de är bara att gilla läget. för man har juh ändå satt dom till världen. fattar inte hur man kan va så dum att man låter ett barn sova i en kall bil medanns man själv sover inne. har du tänkt på va som händer om de blir så kallt att du inte får upp dörrarna på morronen?? totalt oansvarigt.
    då löser man det då. Shit happens
  • tebax
    Lillefotan skrev 2009-12-19 19:23:42 följande:
    High heel bitch: Tråden ligger i SANDLÅDAN!!! Alltså, det är inte på riktigt!
    va??
  • tebax
    SötFlöt skrev 2009-12-19 19:28:29 följande:
    VARFÖR finns det dessa "sandlåde-inlägg" ?????
  • tebax
    Marlean skrev 2009-12-20 12:24:23 följande:
    Vet inte hur varmt det är där du bor TS men hos oss är det -18 grader på nätterna...
    filtar och motorvärmare
  • tebax
    Shoegirl skrev 2009-12-20 12:33:43 följande:
    Tror du verkligen att det är så lämpligt? Att ha barnet på motorn?
    hehe nej va dum jag är.. hehe.. jag har ej körkort så jag trodde det höll bilen varm
  • tebax
    Shoegirl skrev 2009-12-20 12:36:05 följande:
    kupévärmare menar du alltså.
    jahaa är det så det heter
  • tebax
    Maddsutt skrev 2009-12-20 14:53:33 följande:
    Men vagnen kan man ta in, det är väl det som är skillnaden??
    men det är ju jobbigt att bära upp hela vagnen,..
  • tebax

haha va folk är dumma, verkligen. Klart som fan ungen kan sova i bilen. På vilken planet föddes vissa ?

Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?