Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

härligt TS fler som du behövs min lilla 8 månaders somna i lekstugan igår så hon fick sova där tills hon vaknade imorse, så glad hon blev när hon såg mig

• Tasha78
    FreeForAll skrev 2009-12-20 14:19:56 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 14:15:20 följande: Ja. Det gör man ju bara med motvilja för att få barn.
    exakt
  • Tasha78
    vibralina skrev 2009-12-19 18:27:04 följande:
    Är du dum i huvudet???? I en iskall biljävel, bara över 10 minus ute........ Du borde inte få skaffa barn. Stackars barn. Tänk om barnet skulle dö??? Vad skulle du tänka då? Om du ens har någon hjärna?????????????????????
    Mobbning på hög nivå tycker att du anmäler ditt inlägg annars gör jag det
  • Tasha78
    Toboas skrev 2009-12-20 15:33:19 följande:
    Ja, man kan ju lugnt konstatera att en del i den här tråden verkar vara dumma i huvudet och att en del inte verkar ha någon hjärna...
    hahahaha den var bra
  • Tasha78

Vet inte alla vad barn gör i sandlådan

• Tasha78
    Pillan2012 skrev 2009-12-20 16:42:24 följande:
    Men era dumma jävlar, tråden ligger i Sandlådan, Fatta! INGEN låter sin unge sova ute i bilen nattetid!!! SUCK!!!!
    du är ju bäst och jag som försökte försiktigt skriva där uppe vad gör barn i sandlådan men ingen fattar men nu fattar dom säkert
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 16:44:41 följande:

Don't bet on it...
    nä jag vet
  • Tasha78

Mamma till gullungen skrev 2009-12-20 16:48:32 följande:

Till Dorian Ertymexx,jag ställde en fråga bara om att hon har väl en man sen om hon inte har det kan väl inte jag veta.Sen så daltar jag inte med min son när jag tar in han om han har somnat i bilen utan jag tänker på hans bästa och det är inte bra för ett barn att ligga ute i en bil en hel natt om det är minusgrader ute.Sen är man inte självförsakande om man tar hand om sitt barn fast man är trött.Jag tycker att det du skriver är väldigt löjligt för du förstår tydligen inte hur det är att vara förälder. 
    Detta är en sandlådetråd
  • Tasha78
    Busbellan skrev 2009-12-20 16:49:01 följande:
    Åh, vad kul att se att tråden hålls levande ännu en dag. Är mycket intressant och givande att läsa allas åsikter, även om vissa har svårt att uttrycka sig med vårdat språk!
    japp vi håller den levande för din skull, dina barn behöver kanske sova ute fler gånger
  • Tasha78
    Busbellan skrev 2009-12-20 16:56:33 följande:
    Det kommer de absolut att göra, helt underbart att få sova en hel natt ju Tror vi ska ta på henne overallen ikväll och köra en runda vid läggdags. Varannan natt ute borde väl bli ganska lagom va?
    japp låter perfekt, tänk va starkt immunförsvar hon kommer få
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?