Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Busbellan skrev 2009-12-18 21:40:43 följande:
    Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
    Med tanke på dagens ekonomiska politik tycker jag att du visar på stort ansvar som lär henne att sova ute i kylan tidigt, så hon är van tills hon blir arbetslös vuxen!
  • Dorian Ertymexx

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-12-20 14:11:24 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 13:59:26 följande:
    åsså kan man passa på att kröka lite när ungen inte kan se en...
    Och ha sex!
  • Dorian Ertymexx
    Ja. Det gör man ju bara med motvilja för att få barn.
    Ja? Men hur ska bebben annars få ett syskon att dela hemlösheten med?
  • Dorian Ertymexx
    Toboas skrev 2009-12-20 15:33:19 följande:
    Ja, man kan ju lugnt konstatera att en del i den här tråden verkar vara dumma i huvudet och att en del inte verkar ha någon hjärna...
    Då tycker jag att det är OK att abortera dem. Oavsett ålder.
  • Dorian Ertymexx
    Toboas skrev 2009-12-20 15:36:02 följande:
    Ja, jag skulle aldrig våga släppa in en uteliggare i bilen. Dels risken för stöld som du nämnde men jag skulle inte lita på att de är kvar i bilen. Uteliggare blir man ju för att man tycker om att ligga mycket ute, så risken är ju stor att de ger sig av mitt i natten och glömmer stänga dörren. Är personen dock väldigt berusad så kanske man kan räkna med en 8-10 timmars sömn så det vore väl ok.
    Jag skulle tycka det var OK, om uteliggaren såg snäll ut. Ser han inte snäll ut kan han ju vara pedofil!!!!!!
  • Dorian Ertymexx

Mamma till gullungen skrev 2009-12-20 15:47:09 följande:

Detta måste vara ett skämt eller så menar ts allvar när hon undrar om hon kan låta sitt barn sova ute i bilen hela natten?Jag skulle aldrig låta min son sova ute i bilen en hel natt,jag tar in han sen om han vaknar så är det så.Det kan väl inte vara så jobbigt för ts att hennes barn vaknar när hon bär in henne eller?Hon kan ju tänka efter hur hennes dotter kommer att känna sig när hon vaknar upp i  bilen och mamma,pappa inte är i närheten utan hon ligger i en kall bil alldeles själv.Nej du ts ta in din dotter och låt hon vara vaken i några timmar till för det är inte hela världen om hon är vaken ett tag längre.
    Nähenä, det är inte hela världen för DIG, det är ju inte du som måste ta hand om ungen när den skriker och kräver och har sig medan mamman är trött!
  • Dorian Ertymexx

Mamma till gullungen skrev 2009-12-20 15:57:08 följande:

Till Dorian Ertymexx,min son har somnat flera gånger i bilen och jag har aldrig låtit han sova ute i bilen en hel natt utan jag har alltid tagit in han och han har vaknat och vart gnällig.Jag aldrig sagt att han får sova ute i bilen för jag orkar inte med hans skrik för jag är trött,lite vett har jag så jag utsätter aldrig min son för något som att låta han sova i bilen.Ts har väl en man som kan ta hand om dottern istället för att låta hon sova ute i bilen.
    Har VÄL en man? Hur vet du det? TS kanske inte alls har en man! TS kanske är lesbisk, eller ensamstående!

Aja, att du är masochist och älskar att dalta med din unge när du är trött får stå för dig, andra är inte så självförsakande!!!!!!
  • Dorian Ertymexx
    Pillan2012 skrev 2009-12-20 16:42:24 följande:
    Men era dumma jävlar, tråden ligger i Sandlådan, Fatta! INGEN låter sin unge sova ute i bilen nattetid!!! SUCK!!!!
    Va? Jag gör det... som sagt, de måste vänja sig vid hur de kan få det som vuxna ju!
  • Dorian Ertymexx
    du är ju bäst och jag som försökte försiktigt skriva där uppe vad gör barn i sandlådan men ingen fattar men nu fattar dom säkert
    Don't bet on it...
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?