Inlägg från: snorkråka |Visa alla inlägg
  • snorkråka

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Det är lugnt, sonen somnade i bilen vid 20-tiden, efter att vi varit och julhandlat var han så trött stackarn, så jag ville inte störa utan lät honom sitta kvar. Han sitter ju bakåtvänd så det är ju inga problem, jag tittar till honom genom fönstret nån gång i timmen och han sover så gott!

• snorkråka
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 16:43:07 följande:
    Va? Jag gör det... som sagt, de måste vänja sig vid hur de kan få det som vuxna ju!
    Men vad fan Dorian!? Har du blivit farsa? Här går man i godan ro och lever i tron att Dorian, han har minsann inga barn han. GRUNDLURAD känner jag mig nu! Och lite våldtagen. Men grattis ändå iallafall.
  • snorkråka
    theresen skrev 2009-12-20 17:31:56 följande:
    Sova i bilen en hel natt ?! Åh herregud. Säger bara så här, ETT: om barnet sitter i bilstol är det verkligen inte bra för ryggen. TVÅ: MAN LÄMNAR FAN I MIG INTE BARNEN SOVANDES I BILEN EN HEL NATT ! Har du startat tråden med denna rubrik får du skylla sig själv om folk reagerar ! !
    Men man måste klippa navelsträngen någongång, barnen måste lära sig att bli självständiga. Och sitter de i bakåtvänd stol är det ingen fara.
  • snorkråka

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 21:11:01 följande:

Nejnej, ingen farsa här inte. ;)
    Tänkte väl. Fan vad du skräms.
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?