Inlägg från: Ronjan709 |Visa alla inlägg
  • Ronjan709

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Ha ha

bara du har barnvakten på så är det ok. Jobbar som socialsekreterare och det här är helt ok för oss också ;)

• Ronjan709
    Tasha78 skrev 2009-12-20 22:16:09 följande:
    woooow ett proffs jag måste fråga är det ok att min 8 månaders sover i lekstugan hon älskar att sova där och det är bara minus 8.5
    Helt ok bara den är barnsäkrad o du har babyvakten på sen kan du låta henne sova precis var hon vill
    om någon av familjelivs 10 000 andra socialsekretere har en annan åsikt så beror det bara på att olika kommuner kan ha olika normer på sånt här.
  • Ronjan709
    Waldo skrev 2009-12-20 22:31:19 följande:
    Å tänkte inte på att det inte är bra för ryggen* galopperar ut till bilen och slänger in ungen i bagaget*
    Haha
  • Ronjan709

Bilen var ju förresten ett bra alternativ till alla som annars måste lämna bebisen hemma på nyårsafton medans man går på fest hos grannar. eftersom det är ett måste att gå på fest på nyår även när man har en liten bebis.

• Ronjan709

8 Labolina 8 skrev 2009-12-20 23:59:00 följande:

Det är klart att man som småbarnsförälder måse få gå på fest! Man måste ju komma ihåg att det är superviktigt att inte glömma bort sig själv när man fått barn! Lite egentid är jätteviktigt för både mamma och barn! Dessutom sover barn så bra när det är tyst och lugnt ikring dem. Ingen mamma som luktar mat eller andra för barnet störande saker runt omkring.
    Ingen mamma som luktar mat... ha ha
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?