Inlägg från: Sanna Gosing |Visa alla inlägg
  • Sanna Gosing

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Det verkar som att folk inte fatta hur farligt det är att låta barnet sova i bilen!!!

Just nu är det riktigt kallt ute, och bilen blir utkyld på nolltid. Sätt bilen på tomgång och se till att värmen hålls på lagom nivå.

• Sanna Gosing
    Olivers Mamma skrev 2010-01-18 08:03:37 följande:
    Näää du TS nu e jag liiiiite besviken. Sonen fick sova i bilen i natt och ungen vaknade när grannens j*vla hundar skällde vid 4 imorse. Då traskar sonen glatt in till oss och ville inte somna om, för näää då hade han blivit PIGG av promenaden från parkeringen (bara sisådär 250 m men det räcker tydligen i -10 för en 2,5-åring att bli pigg)
    Så om du vill värna om dina medmammor så snälla ha med lite mer väsentlig info i TS om vilka risker vi föräldrar tar att få vår sömn störd av olika saker.
    Våra hundar sover lätt och kan vakna om det är något som oroar dem. I morse vaknade de över att någon jävla dvärg gick utanför vår tomt. Gissa om de skällde? Jag var tvungen att släppa ut hundarna så att de fick jaga bort dvärgen, annars hade de väckt hela kvarteret. Ledsen på jackan, men du får se till att hålla dina ungar antingen inomhus eller kvar i bilen, så hederligt folk kan få sova.
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?