Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Bedbug skrev 2009-12-18 21:54:26 följande:
    Ser redan fram emot när lillan kan flytta ut i Cittran så jag får eget sovrum igen. Fast det funkar nog inte än. Ytterdörren är ju låst om hon skulle vakna så hon får ju inte slarva bort nyckeln. Tvååringar är si himla slarviga!
    Hon får väl plinga på dörren så kanske man orkar upp och öppna
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    snuttissnoffsan skrev 2009-12-18 21:54:04 följande:
    så dina barn brukar sova ute om nättrna annars me+börjar ju bli väldigt kallt ute nu.alla är ju olika men jag vill då ha koll på mina små.
    ja, i vagnen sover hon ganska ofta ute om nätterna, men i bilen har hon aldrig gjort det innan. Man blir ju lite osäker med tanke på inbrottvågen som varit här nyligen, men vem skulle få för sig att ta en bil med ett barn i
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2009-12-18 22:01:09 följande:
    Nä, verkligen inte! Är som sagt förvånad att du inte kommit på detta tidigare... jag har haft uppfattningen att du är en ganska skärpt tjej, men nu börjar jag tveka måste jag säga.
    Ja, känner mig ganska dum faktiskt {#lang_emotions_embarassed}
    Får väl skylla på alla konstiga människor jag har runt mig som påstår att man INTE kan göra så
  • Busbellan
    Bedbug skrev 2009-12-18 22:01:08 följande:
    Äsch, pajar de en ruta så tar de väl bara stereon - inte barnet. Någon som vet vad man får ut på försäkringen för ett barn förresten? *funderar*
    Når borde man väl få ut {#lang_emotions_undecided}
    Tur att vi nyss har fått försäkra henne då i alla fall
  • Busbellan
    Lakrids skrev 2009-12-18 22:03:48 följande:
    Skämtfråga eller inte. Jag skulle iaf aldrig låta mitt barn sova i bilen nattetid.
    Jag är helt och hållet allvarlig, varför skulle jag skämta om nåt sånt
    Nej, nu har jag bestämt mig, hon får sova i bilen i natt det gör henne bara gott
  • Busbellan
    black sun skrev 2009-12-18 22:05:12 följande:
    Min dotter somnade i kundvagnen på affären en gång. Då styrde jag bara in henne i ett hörn och kunde gå och shoppa på fler affärer under tiden. Kundvagnen kunde jag inte ta med ut ur butiken så det var bästa lösningen.
    Åh, att jag aldrig tänkt på det. Tror jag att jag ska göra imorgon. Tänkte mig en runda på kosta outlet, då vore det ju skänt om dottern kunde sova nånstans medan jag shoppar
  • Busbellan
    Bedbug skrev 2009-12-18 22:05:23 följande:
    De har säkert inte barn själva!
    Nej, och de utan barn får INTE uttala sig i frågor som gäller barn, det vet väl alla!!
  • Busbellan
    Waldo skrev 2009-12-18 22:09:26 följande:
    Va vad menar du TS!?!Sover inte alltid ditt barn i bilen, det gör vårt.Vi behövde ett kontor, så vi inredde dotterns rum till kontor och hon sover i bilenI julklapp har vi köpt en motorvärmare till henne, det tycker vi hon är värd
    Åh, vad gulligt av er!! Bra när man har praktiska saker att ge bort i julklapp tycker jag
  • Busbellan
    WolfTatto skrev 2009-12-18 22:11:57 följande:
    Temperaturen då???
    Hon är ganska varmt klädd och vi har lagt dit en extra filt som hon kan dra över sig om hon behöver det
  • Busbellan
    Anxiety skrev 2009-12-18 22:15:12 följande:
    Skämmes ta mig fan! Det fattar du väl att du kan göra?! Varför ens fråga?
    Ja, jag skäms faktiskt lite nu, är jag så osäker i min mammaroll trots tre barn att jag behöver fråga om nåt så självklart {#lang_emotions_embarassed}
    Givetvis kan hon sova i bilen, men NU vet jag
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?