Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:01:48 följande:

Och ha ett rejällt försprång om hon blir utslagen av den moderna sociala politiken, gentemot andra som inte fick samma fostran! Hon kommer veta precis hur man överlever kalla vinternätter på gatan!
    ja speciellt här nere i skåne här har vi ju dom kallaste nätterna som finns i hela universum
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:08:19 följande:

Oj! Det visste jag inte!
    inte..... läs aftonbladet där har du lika säker information som här på fl
  • Tasha78

japp fast nu är vi helt OT Ts kanske kommer hit och slänger ut oss så vi också får sova i en kall bil

• Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:16:26 följande:

Det är så kallt här inne så det blir nog knappsat värre...
    stackare det här nya samhället har verkligen förstört för dig, har du ingen värme alls du kanske har några gamla böcker som du kan elda upp
  • Tasha78

Oj ja det var verkligen hemska tider, jag är mer för kommunismen. Planerar faktiskt att bli diktator en vacker dag och då ska alla barn få sova i föräldrarnas bil

• Tasha78

hahahaha människor perfekta vist är detta sandlådan men nu behöver du ju inte överdriva

• Tasha78
    theresen skrev 2009-12-20 17:31:56 följande:
    Sova i bilen en hel natt ?! Åh herregud. Säger bara så här, ETT: om barnet sitter i bilstol är det verkligen inte bra för ryggen. TVÅ: MAN LÄMNAR FAN I MIG INTE BARNEN SOVANDES I BILEN EN HEL NATT ! Har du startat tråden med denna rubrik får du skylla sig själv om folk reagerar ! !
    MEN tråden ligger i sandlådan, barn leker i sandlådan så det kan väl vuxna också göra
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:30:59 följande:

Vaddå, förnekar du att människor som arbetar för det privata är gudar bland män jämfört bland de låga, trasiga, inkompetenta hån till människoskal som jobbar för det offentliga?
    du är ju bara för smart
  • Tasha78

nä nu ska jag göra lite lakritsknäck till alla er bilsovande barn

• Tasha78

jag tror faktiskt att inte alla vet vad sandlådan är för något

• Tasha78

syjunta kanske hade passat bättre som namn

• Tasha78

hahaha men hur ska du anmäla ts när du inte ens vet vem ts är och var hon bor. Jag tror att Ts bor i spanien

• Tasha78
    Liljan75 skrev 2009-12-20 22:13:45 följande:
    Ha ha bara du har barnvakten på så är det ok. Jobbar som socialsekreterare och det här är helt ok för oss också ;)
    woooow ett proffs jag måste fråga är det ok att min 8 månaders sover i lekstugan hon älskar att sova där och det är bara minus 8.5
  • Tasha78
    Olivers Mamma skrev 2010-01-18 08:03:37 följande:
    Näää du TS nu e jag liiiiite besviken. Sonen fick sova i bilen i natt och ungen vaknade när grannens j*vla hundar skällde vid 4 imorse. Då traskar sonen glatt in till oss och ville inte somna om, för näää då hade han blivit PIGG av promenaden från parkeringen (bara sisådär 250 m men det räcker tydligen i -10 för en 2,5-åring att bli pigg) Så om du vill värna om dina medmammor så snälla ha med lite mer väsentlig info i TS om vilka risker vi föräldrar tar att få vår sömn störd av olika saker.
    gör en anmälan till polisen att grannen har hunden ute det är misshandel
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?