Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-21 21:43:14 följande:
    En del av de bästa filmerna är eg sämst men när man inte kan glömma dem måste de klassas som några av de bästa. Ta tex filmen: Att angöra en brygga. Jag var kanske 14 och ville se en western men min mamma lade sig i för en gångs skull så jag blev tvungen att hyra den eller ingen alls. Gissa om jag var sur efteråt men slutet är oförglömligt så jag måste tillstå så här i efterhand, att det nog är en av de bästa jag sett.
    Haha, ja jag såg den en dag när jag var hemma sjuk, och den muntrade ju upp iallafall.
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2009-12-21 22:01:50 följande:
    Polly S skrev 2009-12-21 21:47:59 följande: Tja.. det började med att jag spelade Super Mario i några timmar (vår soffa är så kass att vi antagligen skulle må bättre av att kasta ut den och sitta på golvet...) Sen var jag tvungen att sitta på golvet och jobba i en timme med huvudet lätt uppåtriktat och då var spärren ett faktum. Jag är ganska van för det kommer titt som tätt. Idag har jag varit hos min räddare kiropraktorn så nu kommer jag sova som en bebis... (ja, just det... vår bebis sov aldrig... som en död....AH! så får man inte säga..... som en.... skit samma jag kommer sova gott!)
    Åh Super Mario är en riktig nackplågare, man går ju upp i spelandet så mycket att man får nackspärr hur lätt som helst.
  • Jagbyttenick

Jag håller på att bli sjuk som vanligt vid jul... Har asmycket att göra på jobb, minst 9-10 timmar per dag senaste tiden och har ingen aning om hur jag ska vara klar på onsdag kl 15. Men eftersom jag lovat mamma att fira jul med henne kl 16 så måste jag klara det.
    ♪♫You give me fever, trallalalalalaa♪♫

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2009-12-21 22:28:39 följande:
    Jo, tänka går ju bra... Ska komma till insikt och agera lite oxå!... Närmast just nu ligger att inom ett år börja springa. Känns ganska hoppfullt!!!!
    Hehe, du och jag kan ju försöka båda två! Sov gott!
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-21 22:41:20 följande:
    Hallå ja? Drog alla nu eller?
    Jahapp, inte nog med att jag mår dåligt, nu är jag utfryst också...
  • Jagbyttenick

Ord blind skrev 2009-12-22 15:06:25 följande:

Släkten är värst!! Framförallt den egna, inte den ingifta!
    Jo det brukar vara den egna släkten som vet vilka knappar de ska trycka på. Nåt du råkat ut för idag?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-21 23:26:41 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-21 22:51:31 följande: Men gumman! Sjuk? Krya på dig Trådkramar på dig också.
    Tack vännen, har suttit hemma och mått skit men ändå varit tvungen att jobba 6 timmar
Svar på tråden Tråddödare forts....