Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2009-12-26 22:29:09 följande:

Var glad att du slapp. Men jag måste erkänna eftersom jag har haft problem med begge, har bara spytt en gång dock, och jag väljer faktiskt hellre foglossning, man mår i alla fall bra vissa stunder, har inte ont jämt.
    Håller med, hade problem med båda men föredrar smärtan framför illamåendet. Jag är ju fortfarande inte bra i höfterna/ryggen och min son är snart två år så jag vet inte om jag vågar fler barn heller, det får nog vänta ett år eller tre till
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-27 00:00:17 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-26 23:57:17 följande: Ajaj! Hur är det annars? Har du haft en bra dag?
    Japp, förutom ischiasen som störde mitt bio/restaurangbesök något så har jag haft en bra dag. Fick äntligen sova ut och gick inte upp förrän vid lunch
    Men måste nog lägga mig snart eftersom det är min tur att gå upp när lilleman kallar kl 07 imorgon bitti.
    Hoppas solen skiner här imorgon, för nu har all snön regnat bort. Så jag kan gå ut och leka med min snörädde son
    Själv då? Haft en bra dag?
  • Jagbyttenick
    confligere skrev 2009-12-27 00:10:05 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-27 00:00:42 följande: Vadådå? Ingår det inte i din förföringritual?
    Nej, jag verkar ha missat något, får gå in och prova den på sambon nu
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-27 00:11:12 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-27 00:05:10 följande: Oj, har du ischias? Jag vet hur det känns Så jag förstår hur den störde dig. Men skönt att du fick vila så mycket Kör ni med sovmorgon varannan gång? Hahah, är Loppan rädd för snö? Lilla gubben! Själv har jag haft en OK dag. Ingen hålligång. Imorgon dock, ska vi få gäster så det lär bli hålligång!
    Ja det är en riktig "pain in the ass" HA HA
    Jo, vi delar på allt och gör antingen varannan gång eller varannan sak (typ han diskar och jag tvättar, han dammsuger och jag dammar osv) så för det mesta fungerar vardagen utan alltför mycket gnäll.
    Ja, han var inte imponerad innan i veckan iallafall, bara gnällde i snön.
    Lycka till med gästerna imorgon
  • Jagbyttenick

Ord blind skrev 2009-12-27 19:23:28 följande:

Jo tack, den har varit super! En nära väninna på besök med man och dotter och sedan var vi och handlade. Fick en lugn (!!) middag på Ikea med min man och dotter, första lugna middagen sedan jag vet iinte när! :) Själv?
    Midka skrev 2009-12-27 19:28:12 följande:
    Hej på er! Jag har haft en bra dag dock håller jag på med att försöka få in mitt gamla simkort i min nya mobil och det har visat sig bli till ett jätteprojekt...... Imon får jag ringa runt och se om jag kan få ordning på det hela. Jag anser att jag är ganska teknisk men detta tullar på mitt självförtroende......
    Velour skrev 2009-12-27 19:32:25 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 19:23:28 följande: Vad härligt! Ikea-maten är väldigt god också! Jo, själva har vi fullt upp. Verkligen fullt upp. Vi har besök från Malmö av min kusin med hans två små söner. Så, här ser det ut som nån har vänt upp och ner på lägenheten Tänk dig en femåring, en treåring och en tvååring. Jajamän! Så, just nu sitter jag och tar en liten paus
    Låter som om ni har haft bra men intensiva dagar allihop
    Jag har i stort sett bara legat på soffan pga "ryggajävlen" och sedan med hjälp av värktabletter tvättat. Lilleman och storeman är båda förkylda, så de passar ju inte upp på mig som krympling heller
    Har provat mitt New Super Mario idag; riktig nostalgi.

Imorgon ska jag överraska min sambo med biljetter till motocross-show och hans syster kommer hit och sitter barnvakt. Han annar ingenting ännu! Mohahaha
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-27 19:50:39 följande:
    På tal om att inte ha något ämne att diskutera. En gång på en arbetsplats, när det var lunchdags, satt jag och mina kollegor tysta och åt vår lunch. Det var en sån där tystnad som var skitjobbig att bryta. Från ingenstans utbrister en av kollegorna: -Jag såg en RÖD helikopter igår! Alla ba': "WOW! En röd? Det har vi aldrig sett förut. " Jag ville bara gräva ner mig Men säkert bättre att prata om röda helikoptrar än ingenting.
    Typisk grej som jag skulle kunna kläcka ur mig .-)
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2009-12-27 21:24:47 följande:
    Damernas är helt uuuuunderbar! Jag är nästan kär och det har bara gått 25 minuter!
    Åh ja, jag tittade på rekommendation av min mamma som redan sett serien på Canal plus eller nåt och hon har även läst böckerna. Jag grätt till och med någon skvätt. Detta är en serie jag kommer följa!!!
  • Jagbyttenick

Ord blind skrev 2009-12-27 21:48:18 följande:

Det är en tråd med galna, roliga felstavningar, syftningsfel o.s.v. Riktigt underhållande stundtals! :)
    Jag är också medlem, stillar mina språkpolisbehov i sådana trådar
Svar på tråden Tråddödare forts....