Ord blind skrev 2009-12-27 19:23:28 följande:
Jo tack, den har varit super! En nära väninna på besök med man och dotter och sedan var vi och handlade. Fick en lugn (!!) middag på Ikea med min man och dotter, första lugna middagen sedan jag vet iinte när! :) Själv?
Midka skrev 2009-12-27 19:28:12 följande:
Hej på er! Jag har haft en bra dag dock håller jag på med att försöka få in mitt gamla simkort i min nya mobil och det har visat sig bli till ett jätteprojekt...... Imon får jag ringa runt och se om jag kan få ordning på det hela. Jag anser att jag är ganska teknisk men detta tullar på mitt självförtroende......
Velour skrev 2009-12-27 19:32:25 följande:
Ord blind skrev 2009-12-27 19:23:28 följande: Vad härligt! Ikea-maten är väldigt god också! Jo, själva har vi fullt upp. Verkligen fullt upp. Vi har besök från Malmö av min kusin med hans två små söner. Så, här ser det ut som nån har vänt upp och ner på lägenheten Tänk dig en femåring, en treåring och en tvååring. Jajamän! Så, just nu sitter jag och tar en liten paus
Låter som om ni har haft bra men intensiva dagar allihop
Jag har i stort sett bara legat på soffan pga "ryggajävlen" och sedan med hjälp av värktabletter tvättat. Lilleman och storeman är båda förkylda, så de passar ju inte upp på mig som krympling heller
Har provat mitt New Super Mario idag; riktig nostalgi.
Imorgon ska jag överraska min sambo med biljetter till motocross-show och hans syster kommer hit och sitter barnvakt. Han annar ingenting ännu! Mohahaha