Inlägg från: Harlow |Visa alla inlägg
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-04 12:47:47 följande:
    men tutte på dig! var har du tagit vägen Harlow? har ni flyttat nu?
    Hej favvoFiona!
    Vi sticker till Spanien inom en vecka, och är borta i några månader... Skönt.
    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
  • Harlow
    Velour skrev 2010-01-05 17:29:29 följande:
    BARA bra saker. Mest att du har en thing för "tutte"
    Det stämmer, varför vet jag inte. Det bara blev så! :D
    (Det var väl på den tiden jag ammade antar jag...)
  • Harlow
    qwerty66 skrev 2010-01-05 17:35:05 följande:
    harlows tutte är fin...helst den högra det står på din blogg "skriv en häslning innan du går.." men vart ska man skriva det ? cool öppenspis ni har!!! ser ut vara coolt där ni bor :)
    Du går ner till "kommentarer" och plitar ner nåt trevligt. ;)
    Den öppna spisen är underbar, hela lägenheten är faktiskt underbar. Två våningar och uteplats - i stan!!! :) 
    Kul att du kikade in i bloggen.
    KRAM
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-05 18:52:01 följande:
    hatar iofs grupper på FB så hade inte gått med även om jag hade skrattat. eller kanske, för din skull då.
    Jag har startat en grupp på facebook som heter "vi som gillar jättemånga saker", som ett litet vackert hån mot alla som startar grupper i stil med; "vi som gillar gurka", "vi som gillar att sova", "vi som gillar kattungar". Jag menar, vem f-n gillar inte att sova???
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-05 19:31:25 följande:
    jahaja, kikar in och snyter numret bara sådär!
    Det var jag värd, jag har aldrig lyckats trots all tid jag la i första tråden...
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-05 19:44:44 följande:
    Harlow, hur har det gått med körkortet?
    Det gick jättebra, sen en vacker dag fick jag en fruktansvärd smärta i ryggen. Jag föll ihop på golvet, oförmögen att lyfta en lem, benen helt bortdomnade - jag kved som ett skadeskjutet djur. Ringde sjukvårdsrådgivningen som genast kontaktade SOS som i sin tur skickade ambulans som hämtade upp mig (lyckligtvis utan blåljus).
    Diskbråck.
    Det tog mig nästan en månad innan jag kunde gå igen, i skrivande stund är jag mycket bättre - men nu stundar flytten till Spanien så jag får förmodligen fortsätta med körkortet där.
    Mina vänner, om ni aldrig har haft diskbråck så kan jag lova er att ni inte vill få det. 
    PISS OCH PEST OCH SENAPSGAS! Var rädda om era ryggar!!!
    Jag ber om ursäkt för uppsatsen.
Svar på tråden Tråddödare forts....