Inlägg från: Harlow |Visa alla inlägg
  • Harlow

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-05 20:50:07 följande:
    åh, fy fan! trist! har du haft problem med ryggen tidigare?
    Inget alls, förutom att jag fick gravidischias. Nu i efterhand tror jag att diskbråcket började redan där...
    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-05 21:01:45 följande:
    vad är ischias egentligen? (jo, jag vet att man kan googla, men det känns ju mer givande att fråga ngn som haft det)
    Det är ischiasnerven som på något vis blir klämd eller irriterad så att säga, smärtan strålar ner i rumpa/rygg/ben.
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-05 21:07:40 följande:
    låter hemskt -och som det blir otroligt svårt att ta sig för ngt alls... solen i Spanien gör dig nog gott!
    Det lär den göra, hehe. 
    Jag ska ligga vid poolen och sörpla paraplydrinkar när jag inte shoppar.
  • Harlow
    Velour skrev 2010-01-06 22:24:03 följande:
    Tjoololoo! Tutte?
    Hohoooooooo!
    TUTTE I STORA LASS! (Hur det skulle se ut är en annan fråga {#lang_emotions_sealed} )
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-06 22:25:38 följande:
    jag är så stressad över att jobba imorrn att jag inte kan slita mig från datorn. dessutom är min klyschbingokompis sjuk. blä
    Det kommer att kännas bra när du väl kommer dit, tror du inte? (Vet dock hur det känns...)
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-06 22:36:46 följande:
    nej, får inte citera dig idag heller! (kan andra citera Harlow?) tuttlass låter... ganska äckligt. men tanken är god!
    Meh, vad störigt!?
    Det känns lite som att FL vill sätta käppar i hjulet för vår fortsatta internetrelation, men se det går jag inte med på serru! Inte med min favvo-hästsadel-Fiona!
Svar på tråden Tråddödare forts....