Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Men Isse!!

Fan vad du skrämde mig
    Kraaam!

• Velour

Tack Midka för att du startade en ny tråd

• Velour
    Midka skrev 2009-12-21 21:24:26 följande:
    Jahapp.... Nu är V-kvinnan här så nu får vi ingen syl i vädret igen.... Välkommen!!!!
    OJ!

Jag ska försöka sätta munkavle på mig. Fast _försöka_...
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-21 21:31:48 följande:
    Nog ingen idé.... Det blir lite mer livat med folk som inte är för behärskade!!!
    Phu! Bra, då kan jag fortsätta snacka ointressant skit som vanligt!

Så, hur har allas dag varit?
  • Velour

Förresten, jag såg Diary of the dead igår. Den skilde sig lite från de vanliga zombiefilmerna eftersom den var gjord som att hela filmen var filmad med nån amatörkamera (som i Blair Witch Project) och då såg zombierna mer verklighetstrogna ut. Även sättet de dog på, vilket kunde vara lite slimy. Jag fick en sorts ångest av filmen

Men den var bra, inte så värst sevärd, men bra.

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-21 21:33:08 följande:
    det klarar du aldrig!

(och varför skulle vi vilja det? )
    Nä, jag vet. Jag stod ut i nån minut, men sen började det klia fingarna och tårna
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-21 21:42:14 följande:
    intressant kommentar, att den var bra men inte sevärd, tänker mig ju att de 2 oftast går hand i hand.
    Visst lät det lite dumt? Men jag menade att det inte var "wow", utan att det var en film som man faktiskt orkade se klart samt att den var lite intressant ändå.

En film som är riktigt sevärd, alltså riktigt så bra att jag vill se den om och om igen, är En kvinnas doft, vilket jag också gjorde igår
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-21 21:39:07 följande:
    Min dag har varit slö.Har dragits med stygg nackspärr och inte sovit så värst på 3 nätter så nu är jag trött och förbannad på att jag inte orkar Julstäda... Logik har inte varit min starka sida..... Förövrigt gott! Ska kolla isarna i morgon och hoppas på en dag på spegelblank svartis ihop med sonen, varmkorv på teromos och varm choklad.
    Vad tråkigt! Hoppas att du får sova gott ikväll då så du orkar vara pigg och glad för dagens utflykt med sonen imorgon.

Ha ingen ångest inför städningen *kommer från en pedant som blir arg när det är ostädat *
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-21 21:43:14 följande:
    En del av de bästa filmerna är eg sämst men när man inte kan glömma dem måste de klassas som några av de bästa. Ta tex filmen: Att angöra en brygga.Jag var kanske 14 och ville se en western men min mamma lade sig i för en gångs skull så jag blev tvungen att hyra den eller ingen alls. Gissa om jag var sur efteråt men slutet är oförglömligt så jag måste tillstå så här i efterhand, att det nog är en av de bästa jag sett.
    Hahah! Vissa saker är inte som man tror ju.
    Men jag har faktiskt inte sett den filmen. Finns den fortfarande ute i marknaden?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-21 21:46:12 följande:
    jag vill se dig skriva med tårna!kom igen!
    Det gjorde jag alldeles nyss eftersom jag höll på att äta mat Du skulle ha sett!
Svar på tråden Tråddödare forts....