Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2009-12-26 20:56:16 följande:
    Idag har jag sett AVATAR i 3D samt ätit plankstek på restaurang. Bara så ni vet.
    ÅHH, plankstek! Vet inte hur många ÅR sen det var jag åt en plankstek....Eller jo, det tror jag att jag minns. Det var minst sex-sju år sedan faktiskt

Men ha en så rolig filmkväll
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 21:21:38 följande:

Oj det är länge, i slutet av juni. Illamåendet är bättre men nu börjar jag bli tjock. Har foglossning så det är smärtsamt att promenera....
    Ah, så det har inte gått så lång tid. Skönt att illamåendet är bättre iaf. Jag spydde ända fram till samma dag sonen kom ut

Men foglossning vet jag inte hur det känns, eller så kanske jag bara hade svag foglossning (är lite okunnig i det området). Att veta att det gör ont är dock tillräckligt med info.

Jag förstår hur du blir påfrestad med foglossning och allt, särskilt som du måste arbeta också.
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 21:31:58 följande:
    Hallå där alla igen!Hur har helgerna avlupit? Själv firade jag första julen tillsammans med flickvännen och hennes familj. Det gick bra, fast vi firade ju med min familj med idag.Kul med snö ute!
    Hej på dig!

Jotack, vi har haft det bra. Men det är skönt att det är över

Kul att även ni har haft trevligt. Vad fick du för julklappar då?

Jovisst är det kul med snö? Det är jättefint. Senast idag sa jag till min mor att husen ser så söta ut med all snö på taken. Lite sådär sagolikt.
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 21:39:17 följande:
    Hur många barn har du?? Och hur gammal?
    Jag har ett barn. Han är fem år och jag är 30
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 21:47:23 följande:
    He he! Våran är 5 och jag är visserligen 36 men vi är på samma tiotal!!!

Önskar ni er syskon till ert barn?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 21:50:43 följande:
    Åh...då har du en spännande tid framför dig nu då...
    Jo, men jag fasar inför hans tonårsperiod
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 21:51:06 följande:
    Velour: (Kollade in din profil...)Spindel!!!! Där sket det sig gruveligt!!! Har svårt att gå in i köket när jag vet att det är en jäkel i vasken. Har dock kommit långt i min egen kbv. Nu mer blir jag bara svettig (och panikslagen) när jag kan räkna håren på benen.
    Japp, så är jag med! Och de verkar alltid hitta mig var jag än befinner mig.

Fick en spindel i huvudet för några veckor sedan när det fortfarande var lite halvkallt Jag tror jag ryste i en kvart!
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 21:56:59 följande:
    Och jag har inga barn (vad jag vet) och är 27. Så du vann!
    "vad jag vet"

Jag trodde att du var över 30 *skäms* (var nog för lat för att kolla in din pres, men det kanske inte ens står hur gammal du är)
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 22:01:48 följande:
    Näpp...Jag är 33 o har TVÅ barn...så JAG vann Särskilt eftersom dottern e 14 år....
    Egentligen är det nog Sedek som är vinnaren. 33 år och tre barn.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 22:06:35 följande:
    Meh...han själ ju barnens leksaker...så då tycker inte jag att han ska räknas.... Sedan så har han bara yngre barn...min dotter e bra mycket äldre...
    Hahah! Män och barn

Okej, okej, du vinner! Kram?
Svar på tråden Tråddödare forts....