Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

*skriver så den läggs till i favoriter*

• Polly S

ah, det är HÄR du är!
    ska du se till att få flest inlägg här har du tänkt?

Isnogood skrev 2009-12-21 19:33:25 följande:
    Du o jag tråden....du o jag..... "Klappar tråden" Jahupp....nu har jag sagt farväl till andra tråden...visserligen några dagar tidigare än beräknat....men jag tänkte att jag kunde flytta in här direkt.
  • Polly S

det klarar du aldrig!

Velour skrev 2009-12-21 21:28:21 följande:
    OJ! Jag ska försöka sätta munkavle på mig. Fast _försöka_...
    (och varför skulle vi vilja det? )
  • Polly S

intressant kommentar, att den var bra men inte sevärd, tänker mig ju att de 2 oftast går hand i hand.

Velour skrev 2009-12-21 21:37:59 följande:
    Förresten, jag såg Diary of the dead igår. Den skilde sig lite från de vanliga zombiefilmerna eftersom den var gjord som att hela filmen var filmad med nån amatörkamera (som i Blair Witch Project) och då såg zombierna mer verklighetstrogna ut. Även sättet de dog på, vilket kunde vara lite slimy. Jag fick en sorts ångest av filmen Men den var bra, inte så värst sevärd, men bra.
  • Polly S

jag vill se dig skriva med tårna!
    kom igen!

Velour skrev 2009-12-21 21:38:55 följande:
    Polly S skrev 2009-12-21 21:33:08 följande: Nä, jag vet. Jag stod ut i nån minut, men sen började det klia fingarna och tårna
  • Polly S

aj, stackare! vad har du gjort?

isutflykt låter alldeles underbart mysigt!

Midka skrev 2009-12-21 21:39:07 följande:
    Min dag har varit slö. Har dragits med stygg nackspärr och inte sovit så värst på 3 nätter så nu är jag trött och förbannad på att jag inte orkar Julstäda... Logik har inte varit min starka sida..... Förövrigt gott! Ska kolla isarna i morgon och hoppas på en dag på spegelblank svartis ihop med sonen, varmkorv på teromos och varm choklad.
  • Polly S

ja, du hade 'a thang' för Al Pacino va?

Velour skrev 2009-12-21 21:45:12 följande:
    Polly S skrev 2009-12-21 21:42:14 följande: Visst lät det lite dumt? Men jag menade att det inte var "wow", utan att det var en film som man faktiskt orkade se klart samt att den var lite intressant ändå. En film som är riktigt sevärd, alltså riktigt så bra att jag vill se den om och om igen, är En kvinnas doft, vilket jag också gjorde igår
  • Polly S

really? vilket inlägg?

Velour skrev 2009-12-21 21:50:37 följande:
    Polly S skrev 2009-12-21 21:46:12 följande: Det gjorde jag alldeles nyss eftersom jag höll på att äta mat Du skulle ha sett!
  • Polly S

jo, han är bra.

Velour skrev 2009-12-21 21:52:40 följande:
    Polly S skrev 2009-12-21 21:48:41 följande: Ja, verkligen! För mig är han högst på toppen av alla mäktiga skådisar. Faktiskt! Och särskilt i sin roll som Slade.
  • Polly S

haha! (inte åt nackspärren utan liknelsen)

Midka skrev 2009-12-21 22:01:50 följande:
    Polly S skrev 2009-12-21 21:47:59 följande: Tja.. det började med att jag spelade Super Mario i några timmar (vår soffa är så kass att vi antagligen skulle må bättre av att kasta ut den och sitta på golvet...) Sen var jag tvungen att sitta på golvet och jobba i en timme med huvudet lätt uppåtriktat och då var spärren ett faktum. Jag är ganska van för det kommer titt som tätt. Idag har jag varit hos min räddare kiropraktorn så nu kommer jag sova som en bebis... (ja, just det... vår bebis sov aldrig... som en död....AH! så får man inte säga..... som en.... skit samma jag kommer sova gott!)
Svar på tråden Tråddödare forts....