Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

åh, klassiker.

Scratchy skrev 2009-12-28 00:57:18 följande:
    Jag är vaken för att jag inte somnat än.
  • Polly S

gör du helt rätt i!

Velour skrev 2009-12-28 00:57:14 följande:
    Polly S skrev 2009-12-28 00:55:03 följande: Shit, leder jag här också? Vad pinsamt Äsch, skitsamma, livet är för kort så jag kör på
  • Polly S

nå, var det så svårt som er lärare varnade om? (var det inte det här arbetet?)

Velour skrev 2009-12-28 01:00:04 följande:
    Polly S skrev 2009-12-28 00:55:53 följande: Vad skööööööööööööööönt! Det där arbetet ska vara inlämnat 13 januari Det kommer nästan inte att bli någon ledighet mellan kurs 1 som jag läser nu och kurs 2 som börjar direkt efter! Så det lär köra på hela tiden fram till sommarledigheten...pust och stön!
  • Polly S

Velour har numera 236 kameler och du bara 11!

Scratchy skrev 2009-12-28 00:58:32 följande:
    Polly S skrev 2009-12-28 00:55:03 följande: Vad för ställning?
  • Polly S

speciellt att sammanställa dom. yuk.

Velour skrev 2009-12-28 01:03:48 följande:
    Grejen är att jag HATAR att göra enkätundersökningar. Fy katten vad tråkigt och hemskt det är!
  • Polly S

Nilla, varför ska du upp så hisklans tidigt imorrn?

• Polly S

är du inte ens ledig helger?!

nilla 1972 skrev 2009-12-28 01:11:52 följande:
    börjar jobba kl 07,00................. 16,00 f-n orkar inte. har bara varit ledig 1 dag emmellan hela dec. sliten men pigg, do you understand... ?
  • Polly S

var är han förresten?

Velour skrev 2009-12-28 01:05:01 följande:
    You go girl! (som Sedek säger)
  • Polly S

jo, hela processen är seg.
    och C-uppsatser är jobbiga, främst för att man hamnar isolerad i en bubbla om man skriver själv (som jag gjort på båda mina +D-uppsatsen), man tappar fotfästet lite, eller jag gjorde iaf.

ditt ämne var ju mkt intressantare! alkoholvaneundersökningar går ju 13 på dussinet!'

Velour skrev 2009-12-28 01:14:29 följande:
    Polly S skrev 2009-12-28 01:07:23 följande: Fast där behövde jag inte göra ett skit egentligen. Min gruppkamrats pojkvän gjorde diagrammen med våra siffror Det tråkiga för mig var att komma på alla frågor och svarsalternativen, dela ut enkäterna till 50 pers, hjälpa till med att kommentera varje diagram, tänka ut vad som ska skrivas i sammanfattningen, förankringen av resultat av data, vad som kan förbättras i bakgrundtexten... Tja, det verkar som att hela arbetet har varit tråkig Jag tror nog att jag kommer att misslyckas med C-uppsatsen sen. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det ämne min grupp valde (utan att konsultera mig eftersom jag var frånvarande just vid den tidpunkten) var rätt tråkig. Jag ville att vi skulle undersöka mobbning på arbetsplats. Jovisst tyckte alla och gick med på det. Så nästa dag var jag tvungen att dyka upp senare till grupparbetet. När jag väl dyker upp visar det sig att de bestämde sig för att byta ämne, nämligen till studenters alkoholvanor. Visst tyckte jag, medan jag innerst inne inte alls tyckte att det var intressant. Me n jag gick med på det ändå, tyckte inte att det var värt att tjafsa om det. Ville bara få det överstökat med andra ord. Nog därför som jag hade sån idétorka mesta tiden under vårt arbete och tyckte att det var jobbigt.
  • Polly S

shit, 60h helg är ju skitmkt!
    ta ledigt du!

nilla 1972 skrev 2009-12-28 01:14:44 följande:

näpp, jobb i vården, jobbat 60 tim helg i dec. timanställd + eget företag...ok att ta time out ibland då ? eller hur..
Svar på tråden Tråddödare forts....