• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Ord blind

Jo, tack. Har varit på fruktlös shoppingrunda och sovit middag. Det är det som har skett. Är så förbaskat trött om dagen.... :)

Själv?

• Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-29 18:24:23 följande:
    Inte särskilt..mycket bättre, men jag är sjukt trött...bara att ge hästarna mat är ju en hel procedur....för att inte tala om att bära in ved eller ge hästarna vatten... men det fungerar..bara jag vilar ordentligt o tar värktabletterna var 4-e timme...
    Förkyld?
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 18:27:09 följande:
    Men fy! Ja, arbetsuppgiften måste ju göra även om du är sjuk...Jag hoppas att du reder dig och är kry så snart som möjligt. *kram*
    Tack
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-29 18:29:16 följande:

Jo, tack. Har varit på fruktlös shoppingrunda och sovit middag. Det är det som har skett. Är så förbaskat trött om dagen.... :)Själv?
    Trevligt ändå

Jag har varit med gruppen och sysslat lite med grupparbete. Sen har även jag sovit middag (lillen är hos sin far)..Annars mest här på FL.
  • Isnogood

Ord blind skrev 2009-12-29 18:30:23 följande:

Förkyld?
    Maginfluensa trodde sjuksköterskan....men jag slapp kräkningar o "akutatoabesök"
    (som tur e..), fick hög feber, ordentlig värk i kroppen, kraftiga maghuggssmärtor däremot....kan tydligen visa sig lite hur som helst från person till person...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 18:35:36 följande:
    Maginfluensa trodde sjuksköterskan....men jag slapp kräkningar o "akutatoabesök"(som tur e..), fick hög feber, ordentlig värk i kroppen, kraftiga maghuggssmärtor däremot....kan tydligen visa sig lite hur som helst från person till person...
    Mår sonen bättre?
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-29 18:35:36 följande:
    Maginfluensa trodde sjuksköterskan....men jag slapp kräkningar o "akutatoabesök"(som tur e..), fick hög feber, ordentlig värk i kroppen, kraftiga maghuggssmärtor däremot....kan tydligen visa sig lite hur som helst från person till person...
    Å fy! Hoppas du mår bättre snart!
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 18:44:27 följande:
    Mår sonen bättre?
    Oja

Han var slö o trött på juldagen men på annandagen så var han riktigt pigg, nästan oförskämt pigg om du frågar mig...

Så det är i alla fall skönt, o nu är han hos sin pappa så jag kan ligga o vila när jag vill o hur länge jag vill...bara djuren som får stå ut med att mattiderna blir liiite ruckade på...o andra sidan så har de fri tillgång till hö så det går ju inte direkt någon nöd på dem
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 18:47:25 följande:
    Oja Han var slö o trött på juldagen men på annandagen så var han riktigt pigg, nästan oförskämt pigg om du frågar mig... Så det är i alla fall skönt, o nu är han hos sin pappa så jag kan ligga o vila när jag vill o hur länge jag vill...bara djuren som får stå ut med att mattiderna blir liiite ruckade på...o andra sidan så har de fri tillgång till hö så det går ju inte direkt någon nöd på dem
    Vad härligt Både att sonen är frisk samt att du kan ta det lugnt.

Ja precis, djuren klarar sig. Detta händer ju inte jämt så att säga.
  • Isnogood

Fi faan...minus 20 grader ute o det verkar bli kallare....

Fröken mischelin (el hur d nu stavas..) ska snart ge sig ut till hästarna....

Iklädd 1 långärmad underställströja, fyra (långärmade) tjocktröjor, strumpbyxor, långkallingar, 2 par byxor, strumpor o 1 par raggsockor.... "Kan knappt röra mig"

Svar på tråden Tråddödare forts....