• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-29 17:14:32 följande:
    The moment is by...Din partypooper!Förresten såg jag att det inte finns någon här som heter Itchy. Då måste det ju betyda att det nicket är tillgängligt. Ska du byta till Itchy då?
    Nej! Krångla inte till det för mig! S-mannen får inte byta. I-mannen?!? Vem kan heta det?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-29 18:25:11 följande:
    Jag var bara tvungen att kommentera rubriken på tråden med den långa rubriken. Men först skrev jag nåt ointressant inlägg FÖR ATT kunna kommentera rubriken www.familjeliv.se/Forum-5-69/m49600570.html
    Heeeee såg dig!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 20:56:53 följande:
    Bara du är beredd på att frysa konstant....o då menar jag KONSTANT.... Plus att man har väldigt lätt för att bli förkyld...el sjuk i största allmänhet... fettet är en isolering o ett skydd o är bra att ha i mindre mängder...men i för få mängder så ställer det till bekymmer....
    Hormonbalansen och immunförsvaret är beroende av underhudsfett...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 21:08:58 följande:
    Lättare sagt en gjort...min kropp förbränner det jag äter fortare än jag hinner stoppa det i mig....Blir så med krävande jobb både hemma o på arbetet....
    Jag känner igen det. Det går liksom inte att äta ikapp.
  • Midka

Det är lite arbetsamt att hämta igen ca 200 inlägg men jag har hoppat lite och det som slagit mig är att flera har blivit, eller är, sjuka och allt startade med Sedek och han har vi inte hört något från på länge. Jag blir klart orolig!! Är det en epidemi på denna tråd...????

Isso: Stackars, stackars dig!!! Hoppas du blir bättre!

Februari och februari! Jäkla tjat. Träff för inbjudna gissar jag, plats: hemlig. Hm!
    *känner mig inte alls utanför!*
    Ni har pratat om träff lite då och då, dessutom har min man haft lite av chat-träff med datorkompisar så jag har funderat lite på det....

OM vi skulle ses allihopa (verkligen allihop i denna tråd), tänk om man får svårt att få ihop den egna bilden av folk med verkligheten.... vet inte riktigt hur det skulle bli. Vad tror ni?

• Scratchy
    Midka skrev 2009-12-29 21:26:17 följande:
    Det är lite arbetsamt att hämta igen ca 200 inlägg men jag har hoppat lite och det som slagit mig är att flera har blivit, eller är, sjuka och allt startade med Sedek och han har vi inte hört något från på länge. Jag blir klart orolig!! Är det en epidemi på denna tråd...???? Isso: Stackars, stackars dig!!! Hoppas du blir bättre!Februari och februari! Jäkla tjat. Träff för inbjudna gissar jag, plats: hemlig. Hm!*känner mig inte alls utanför!*Ni har pratat om träff lite då och då, dessutom har min man haft lite av chat-träff med datorkompisar så jag har funderat lite på det....OM vi skulle ses allihopa (verkligen allihop i denna tråd), tänk om man får svårt att få ihop den egna bilden av folk med verkligheten.... vet inte riktigt hur det skulle bli. Vad tror ni?
    Alla i tråden är väl supermodeller eller? Annars blir jag djupt besviken...
  • Midka
    Isnogood skrev 2009-12-29 21:08:58 följande:
    Lättare sagt en gjort...min kropp förbränner det jag äter fortare än jag hinner stoppa det i mig....Blir så med krävande jobb både hemma o på arbetet....
    Var bara dödens försiktig när du (/ni med s-mannen) kommer över 30 eller 40 år. Någon av de åldrarna brukar förbränningen ändras (givetvis olika på individer, jag talar i generella ordalag) och det vanliga intaget lagars ist!

Själv lider jag inte av undervikt utan tvärt om. Det är sälla någon är nöjd men jag är det just nu. Har arbetat hårt på vikten och nu hållit mina 75 kg i snart 3 år! Tycker själv att det låter ganska mycket med 75 kg men jag jämför med med tidigare 87 och då är 75 inte alls lika mycket! Det betyder att jag har stl 42 i byxor och oftast m i tröjor!!!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-29 20:53:51 följande:
    Men jag vill ha noll underhudsfett, så jag råder dig att stanna där du är
    Noll är sällan något att eftesträva!
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-29 21:31:02 följande:
    Och alla killar ser ut som Sedekbilden....?
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-29 21:31:02 följande:
    Tex Confa mannen. Hur ser han ut? Min bild stämmer nog inte med verkligheten, kanske inte Velour heller eller du, vem vet!?
Svar på tråden Tråddödare forts....