• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 01:11:54 följande:
    Tror du menade fjomp, inte hunk... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Nä, jag menar just hunk.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-08 00:46:22 följande:
    Scratchy.. här är en tråd för dig.. oh, du store vise. www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50272142.html 
    Evolutionsteorin är skitsnack. Det finns så mycket logiska luckor så det är pinsamt. Om man inte går emot judarna igen. Mikroevolution funkar bra och det finns det bevis för, men sen måste man tyvärr ändra naturlagar en hel del för att makroevolutionen ska funka.

Problemet är också att det naturliga urvalet faktiskt motsäger resten av evolutionsteorin. Jobbigt. Sen att en människa motsäger den på fl och istället föredrar hare krishna och påstår att evolutionen rör själar istället för kroppar gör ju inte att det hela blir enklare att nysta i. Så fort man börjar diskutera saker som hänt så långt tillbaka att ingen kommer ihåg det och det inte finns källor så ballar diskussionen ur. Så jag håller mig borta från den diskussionen.
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-08 00:51:31 följande:
    Du skulle nog tycka bättre om hans vän Confiligere. Han brukade hänga i tråden ibland, men vet i sjutton vart han har tagit vägen. Han var en riktig hunk kan jag säga dig!
    Olalala.. måste jag spana in.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-08 01:17:12 följande:
    Evolutionsteorin är skitsnack. Det finns så mycket logiska luckor så det är pinsamt. Om man inte går emot judarna igen. Mikroevolution funkar bra och det finns det bevis för, men sen måste man tyvärr ändra naturlagar en hel del för att makroevolutionen ska funka.Problemet är också att det naturliga urvalet faktiskt motsäger resten av evolutionsteorin. Jobbigt. Sen att en människa motsäger den på fl och istället föredrar hare krishna och påstår att evolutionen rör själar istället för kroppar gör ju inte att det hela blir enklare att nysta i. Så fort man börjar diskutera saker som hänt så långt tillbaka att ingen kommer ihåg det och det inte finns källor så ballar diskussionen ur. Så jag håller mig borta från den diskussionen.
    Ok.. vet inte vad du gillar att diskutera eller inte. Men då kan vi stryka en sak från listan.

För den delen tror jag aldrig att man kommer att komma fram till något svar på den frågan. Man kan bara gissa..
  • Mandi74

Var det bara mig fl sparkade ut?

• Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-08 01:25:20 följande:
    Ok.. vet inte vad du gillar att diskutera eller inte. Men då kan vi stryka en sak från listan.För den delen tror jag aldrig att man kommer att komma fram till något svar på den frågan. Man kan bara gissa..
    Hehe... hur lång är listan?

Precis. Det är samma skelett som grävts upp och tusentals olika teorier om hur det hamnat där.

Men ingen vetenskap kan bevisa något och ingen religion har faktiskt tillräcklig information för att ge en klar bild av hur människan började existera.

Case closed...
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 01:26:29 följande:
    Var det bara mig fl sparkade ut? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej, de sparkade ut oss alla! Men nu är vi här igen
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-08 01:27:38 följande:
    Hehe... hur lång är listan? Precis. Det är samma skelett som grävts upp och tusentals olika teorier om hur det hamnat där.Men ingen vetenskap kan bevisa något och ingen religion har faktiskt tillräcklig information för att ge en klar bild av hur människan började existera.Case closed...
    Det lär du märka..
  • Mandi74

Nån som har kanal 5 på som kan tala om för mig vad det är för nått mysko dom visa just nu?

• Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-02-08 01:31:48 följande:
    Nån som har kanal 5 på som kan tala om för mig vad det är för nått mysko dom visa just nu?
    Ok.. det var något om försvunna människor på efterlyst eller nått.
Svar på tråden Tråddödare forts....