Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2009-12-29 17:04:28 följande:
    Nej, jag har inte den sladden.
    Woopsies, svarade med fel alias...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 17:07:15 följande:
    OK, sladd saknas? Då får vi väl bränna några skivor eller nåt..
    Vill du titta på Rec i vårt sällskap eller? Haha, då kan vi skrämma skiten ur dig ännu mer.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 17:08:23 följande:
    OJA... Jag har..."funderar"5 st "vanliga" piskor...KAN vara flera...1 st "körpiska" (långt spö med ca 40 cm lång "rem" på...)1 st "longerpiska" (långt spö med ännu längre "rem" på...)1 st "dresyrpiska" (längre modell av "ridpiska"..)
    Har du inga med häftstift i ändarna? En sån vill jag leka med...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 17:09:31 följande:
    Jag tycker att vi använder dressyrpiskan på Scratchy. Han behöver lära sig veta hut!
    Ja det behöver han sannerligen...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 17:12:14 följande:
    Ah, jag glömde ju. Du heter Itchy.Ja, men då tycker jag att vi ska dressera Itchy..Fast nu var det inte lika kul som första gången jag skrev det...
    Nej, inte ens hälften så roligt. Bättre kan du!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 17:14:32 följande:
    The moment is by...Din partypooper!Förresten såg jag att det inte finns någon här som heter Itchy. Då måste det ju betyda att det nicket är tillgängligt. Ska du byta till Itchy då?
    What? Har bitchen avreggat? Ääääääääääääääääntligen!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 17:17:52 följande:
    Tydligen. Då får du bli den nya bitchen!
    I'm da nu bitch!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 17:18:36 följande:
    Näe...men jag HADE en kamelpiska, i läder med flätade läderremmar som "snärt" (ca 1 mtr lång)....vilken man kunde skruva av piskdelen ifrån...o då ha ett litet spjut (50 cm lång)....med hulling...men någon beslöt sig tydligen för att den behövde den bättre för många år sedan då den helt plötsligt försvann efter en fest o aldrig kom till rätta igen... "saknar"
    Oh, kinky!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 17:20:15 följande:
    Jag menar, han behöver den nu mer än nånsin
    JA!!! Vad ska jag göra med kamelerna? Min tråd är död och inte fick jag många seriösa svar...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 17:23:13 följande:
    Hm..."harkel"...jaa...varför har man en sån...."ser heeeelt oskyldig ut"....Näe..sanningen då:Min mormor o morfar har rest över hela världen...o brukade alltid ha med sig något från varje land...o denna var en av alla de saker...
    Kinky grandma!
Svar på tråden Tråddödare forts....