Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2009-12-29 20:56:53 följande:
    Bara du är beredd på att frysa konstant....o då menar jag KONSTANT.... Plus att man har väldigt lätt för att bli förkyld...el sjuk i största allmänhet... fettet är en isolering o ett skydd o är bra att ha i mindre mängder...men i för få mängder så ställer det till bekymmer....
    Hormonbalansen och immunförsvaret är beroende av underhudsfett...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 21:08:58 följande:
    Lättare sagt en gjort...min kropp förbränner det jag äter fortare än jag hinner stoppa det i mig....Blir så med krävande jobb både hemma o på arbetet....
    Jag känner igen det. Det går liksom inte att äta ikapp.
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-29 21:26:17 följande:
    Det är lite arbetsamt att hämta igen ca 200 inlägg men jag har hoppat lite och det som slagit mig är att flera har blivit, eller är, sjuka och allt startade med Sedek och han har vi inte hört något från på länge. Jag blir klart orolig!! Är det en epidemi på denna tråd...???? Isso: Stackars, stackars dig!!! Hoppas du blir bättre!Februari och februari! Jäkla tjat. Träff för inbjudna gissar jag, plats: hemlig. Hm!*känner mig inte alls utanför!*Ni har pratat om träff lite då och då, dessutom har min man haft lite av chat-träff med datorkompisar så jag har funderat lite på det....OM vi skulle ses allihopa (verkligen allihop i denna tråd), tänk om man får svårt att få ihop den egna bilden av folk med verkligheten.... vet inte riktigt hur det skulle bli. Vad tror ni?
    Alla i tråden är väl supermodeller eller? Annars blir jag djupt besviken...
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-29 21:36:15 följande:
    Tex Confa mannen. Hur ser han ut? Min bild stämmer nog inte med verkligheten, kanske inte Velour heller eller du, vem vet!?
    Vem är Confa-mannen?
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-29 21:54:28 följande:
    Din kompis Confil....Du som annars utger dig för att vara så skarp.... Confa-mannen går inte att stava till om jag inte letar upp ett gammalt inlägg och det har jag inte alltid ro med. Frågan jag ställer mig är om jag är lika oartig som hittar på smeknamn likväl som att stava namnen fel.... Det kommer jag att få fundera på i några veckor. Fram tills dess kommer det bli smeknamn.
    Jag är skarp om man stavar rätt.

Han har aliaset Confligere och vi brukar förkorta det Confli. Jag tänkte att du kanske menade någon annan med liknande namn.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 22:37:18 följande:
    Så, vad gör du nu förutom att hänga i tråden?Det är Scarface på TV.
    Här var det Scarface i alla fall!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-12-29 22:40:46 följande:
    självklart!
    Visste väl att man kunde lita på dig!
  • Scratchy
    Hur har Fiona haft det idag?
    Fiona har haft det jättebra. Hon är nöjd och glad!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-12-29 22:44:36 följande:
    alltid! (funderar på hur detta ska lösas vid ev. tråddödarträff... )
    Haha... det är lugnt, du behöver inte komma...
Svar på tråden Tråddödare forts....