• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-09 12:52:45 följande:
    Haha, det hade varit kul att se Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Det tycker jag med. Det är faktiskt roligt att föreställa dig som indisk Bollywoodskådis nu när jag vet hur du ser ut
  • Jagbyttenick

Så störigt förresten, Sam vaknade imorse med sin första ögoninflammation och såklart ringer sjukhuset och frågar om vi kan komma in för OP imorgon då de har fått återbud...
    Menmen, vi fick ny tid till den 4/3, så det är ju skönt att veta det iallafall.
    (Han ska få rör inopererade i öronen, om jag glömt att berätta.)

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-09 12:57:27 följande:
    Det tycker jag med. Det är faktiskt roligt att föreställa dig som indisk Bollywoodskådis nu när jag vet hur du ser ut
    Ska köra det som tema när vi har fest med tjejerna nästa gång
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-09 12:56:26 följande:
    Vad bra att hon mår bättre. Hoppas att smärtan släpper snart för efter tre veckor måste hon väl jobba, eller?Hoppas ni kommer fram till en lösning du och din syster! Fast tror du inte att ni kan köra som ni ska göra nästa vecka, dvs att din syster tar på dagen och du på kvällen?
    Hon jobbar deltid och efter 3 veckor ska hon försöka jobba två dagar i veckan till och börja med.

Men lilla syster går i skolan och hon måste va med på föreläsningarna annars blir det svårt för henne så jag vet inte hur vi ska göra. Jag kan inte va borta från jobbet 3 veckor. Det går inte och hon kan inte va borta från skolan 2 veckor i rad så vi har ingen lösning för den tredje veckan än tyvärr.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-09 12:58:42 följande:
    Ska köra det som tema när vi har fest med tjejerna nästa gång Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Allvarligt?
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-09 12:56:18 följande:
    Grizelda och jag är från Malmö
    I give up :)

Jag vet inte varför jag fick för mig att Fia var från Malmö.

Då var det du som kommenterade diskussionen mellan Mig&Velour första dagen jag kom in i tråden.

Då skrev du nåt sånt " Ni skriver persiska eller hur? " och jag gav dig en puss och velour förklarade att du bor i blattestan det vill säga malmö och det är därför du vet vilket språk iranier pratar. Har jag rätt? {#lang_emotions_kiss} 

Jag har alltid trott att det var fia som skrev den dan men då måste det ha vatt du?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-09 12:58:03 följande:
    Så störigt förresten, Sam vaknade imorse med sin första ögoninflammation och såklart ringer sjukhuset och frågar om vi kan komma in för OP imorgon då de har fått återbud... Menmen, vi fick ny tid till den 4/3, så det är ju skönt att veta det iallafall.(Han ska få rör inopererade i öronen, om jag glömt att berätta.) Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Naä vad olägligt. Iofs är det aldrig lägligt med nån inflammation, men den här hade ju riktigt bad timing.

Och stackars Loppan Hoppas han kryar på sig så snart!
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-09 12:58:03 följande:
    Så störigt förresten, Sam vaknade imorse med sin första ögoninflammation och såklart ringer sjukhuset och frågar om vi kan komma in för OP imorgon då de har fått återbud... Menmen, vi fick ny tid till den 4/3, så det är ju skönt att veta det iallafall.(Han ska få rör inopererade i öronen, om jag glömt att berätta.)
    Heter din lille Sam?!

Det ville jag att min storeson skulle heta...tycker det är jättefint namn.

Min äldste fick också rör inopererad i örat när han var liten. Kan säga att han blev mycket mycket bättre efter det.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 12:59:37 följande:
    Hon jobbar deltid och efter 3 veckor ska hon försöka jobba två dagar i veckan till och börja med. Men lilla syster går i skolan och hon måste va med på föreläsningarna annars blir det svårt för henne så jag vet inte hur vi ska göra. Jag kan inte va borta från jobbet 3 veckor. Det går inte och hon kan inte va borta från skolan 2 veckor i rad så vi har ingen lösning för den tredje veckan än tyvärr. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Har hon nån nära vän eller har ni övriga släktingar som ni kan tänka er som hjälp?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-09 13:02:14 följande:
    Allvarligt?
    Ska absolut lägga fram det som en idé - Bollywood, pyjamasparty eller fjortisfest. Vilket låter roligast?
Svar på tråden Tråddödare forts....