• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 13:16:27 följande:
    Tack. :)Nic/Nik betyder den gode på persiska. Passar honom perfekt. Han var en ängel när han var liten till skillnad mot hans lille monster-bror ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )

Har ni funderingar på att skaffa fler barn?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 13:19:41 följande:
    Du kommer jämt med så roliga kommentarer!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-09 13:20:08 följande:
    Har ni funderingar på att skaffa fler barn?
    Vill du få mig och röka två istället för en? Inga hjärtinfarkt här. Tack!

Inte en chans. Jag skulle så väldigt gärna vilja ha en flicka men jag chansar inte en gång till. No way. Får jag en kille till så blir det 4 mot en. stackars, stackars mig. Nej, nej.......

* Går och tar ett bloss * Dumma velour fick blodtrycket att stiga. Buuuuuuu
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 13:22:31 följande:
    Vill du få mig och röka två istället för en? Inga hjärtinfarkt här. Tack!Inte en chans. Jag skulle så väldigt gärna vilja ha en flicka men jag chansar inte en gång till. No way. Får jag en kille till så blir det 4 mot en. stackars, stackars mig. Nej, nej.......* Går och tar ett bloss * Dumma velour fick blodtrycket att stiga. Buuuuuuu Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah, skyll inte röksuget på mig

Nä, men jag förstår att det kan bli lite ensamt, men blir de elaka kan du hota dem med att inte laga mat Sen tar du mannens pengar så han inte kan köpa hem mat heller. Sen låser du in alla så att de inte ska kunna gå hem till nån och äta heller osv.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-09 13:27:50 följande:
    Hahah, skyll inte röksuget på mig Nä, men jag förstår att det kan bli lite ensamt, men blir de elaka kan du hota dem med att inte laga mat Sen tar du mannens pengar så han inte kan köpa hem mat heller. Sen låser du in alla så att de inte ska kunna gå hem till nån och äta heller osv.
    Nejnej inga fler snoppar och smutsiga skitiga gympastrumpor här. :)

Mamma sover gott så jag ska ta nåt och äta. Ska göra en macka med kalbas och saltgurka mums. Är hungrig.
  • Velour

OK, ponera att jag blir intresserad av min lärare. Skulle det någonsin funka eller måste våra sociala roller värderas högre än oss som människor? Eller skulle jag bli tvungen att hoppa av kursen så att vi ska kunna vara tillsammans alt. att han skulle bli tvungen att säga upp sig?

Jag vet att alternativet "hemlighålla" också finns, men vi ponerar att vi inte vill hålla något hemligt.

• Velour
    Roses skrev 2010-02-09 13:30:35 följande:
    Nejnej inga fler snoppar och smutsiga skitiga gympastrumpor här. :)Mamma sover gott så jag ska ta nåt och äta. Ska göra en macka med kalbas och saltgurka mums. Är hungrig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    "Inga fler snoppar"

Ha en smaklig måltid gumman!
  • I Blackrose I

Jag förstår inte hur vi iranier skulle ha frivilligt accepterat arabkultur?!

När dom var tvungna att skrika " Asalamo aleykom" från kilometer till varandra från inte bli mördade och vi iranier hade postmästare och skattedirektör vid den tiden plus att våran kvinnor jobbade?

Nog med att pesten härskade vid den tiden om jag inte har fel men den kom väl knappast till Iran el? Tänker om vi skulle ha fått virus i hjärnan så vi hallucinerade och såg araber som civiliserade?

Är nog enda förklaringen jag har i så fall. {#lang_emotions_wink}

Ha det gott tjejer. Jag ska iväg och äta.

Puss&kram.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-09 13:31:11 följande:
    OK, ponera att jag blir intresserad av min lärare. Skulle det någonsin funka eller måste våra sociala roller värderas högre än oss som människor? Eller skulle jag bli tvungen att hoppa av kursen så att vi ska kunna vara tillsammans alt. att han skulle bli tvungen att säga upp sig?Jag vet att alternativet "hemlighålla" också finns, men vi ponerar att vi inte vill hålla något hemligt.
    Jag hade en romans med min fysisk-lärare när jag gick i gymnasiett om det hjälper dig?!

Han var otrolig sexig och charmig den jäveln * Drömmer mig bort*  {#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 13:34:25 följande:
    Jag förstår inte hur vi iranier skulle ha frivilligt accepterat arabkultur?! När dom var tvungna att skrika " Asalamo aleykom" från kilometer till varandra från inte bli mördade och vi iranier hade postmästare och skattedirektör vid den tiden plus att våran kvinnor jobbade?Nog med att pesten härskade vid den tiden om jag inte har fel men den kom väl knappast till Iran el? Tänker om vi skulle ha fått virus i hjärnan så vi hallucinerade och såg araber som civiliserade? Är nog enda förklaringen jag har i så fall. Ha det gott tjejer. Jag ska iväg och äta. Puss&kram. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det var nog mycket som hände vid den tiden som orsakade folks handlande. Jag har för mig att de som regerade Iran alldeles innan islams intåg började förstöra för folket och att folket därmed ville störta de regerande. Och tji fick de för då försvagades ju Iran och muslimerna kunde röja hur mycket de ville.

Visst var det så?
Svar på tråden Tråddödare forts....