• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 22:42:24 följande:
    Innan jag skickar iväg messet så får du läsa och säga om du godkänner eller inte:"Hej du! Hoppas det går bra på jobbet. Jag och Mandi saknar dig i tråden. Mandi hälsar även att hon är "intälegent" eftersom det i hennes stjärntecken står att Tvillingarna är intellektuella".Det var den väsentliga delen av messet. Vad tycker du?
    får jag inte läsa hela.. vad pratar ni för snusk.

Det blir jättebra.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:43:24 följande:
    Såg orden sangvin någon stans här.Det referar även till Maria, Jesus moders släkträd. Från den tiden och fram till idag.Har ni inte läst den där boken som jag inte kommer på namnet på som handlar om symboler, jesu släktträd och allt sånt där. Kom som film för några år sedan, med han den där skådisen jag inte minns namnet på som även spelar i filmen där han blir strandsatt på en ö (minns inte namnet på den filmen heller)Hej förresten!
    Skådisen måste vara Tom Hanks, eller?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 22:45:08 följande:
    Hej! Nej, jag har ingen aning om vad det är för bok eller film, tyvärr. Har du haft en bra dag?
    Bra dag, japp! Skola och intressanta föreläsningar så jag är glad, och extremt trött Skulle bara heja lite innan jag lägger mig.

Har ni haft det bra här då? Vad har du gjort idag?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:45:15 följande:
    får jag inte läsa hela.. vad pratar ni för snusk. Det blir jättebra. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hoohoohoo

Ok, då skickar jag iväg det nu!
  • Grizelda
    Såg orden sangvin någon stans här.Det referar även till Maria, Jesus moders släkträd. Från den tiden och fram till idag.Har ni inte läst den där boken som jag inte kommer på namnet på som handlar om symboler, jesu släktträd och allt sånt där. Kom som film för några år sedan, med han den där skådisen jag inte minns namnet på som även spelar i filmen där han blir strandsatt på en ö (minns inte namnet på den filmen heller)Hej förresten!
    Jösses, du låter som min morsa!
  • Mandi74
    Hej!

Ikväll måste du vara elak om du ska skriva här..
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-09 22:46:44 följande:
    Jösses, du låter som min morsa!
    Tom Hanks

Da Vinci Koden..

Hittade det på google, fick söka på Tom för det var det enda jag kom på...
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 22:46:40 följande:
    Hoohoohoo Ok, då skickar jag iväg det nu!
    Ja!! Men sen måste du skriva ALLT han svara!!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:47:13 följande:
    Hej! Ikväll måste du vara elak om du ska skriva här..
    Hej

Elak säger du... Jag har inga elaka känslor som vill ut idag så jag kommer att hålla mig störande glad och trevlig, den lilla stund jag är inne för jag ska snart gå och sova.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:46:38 följande:
    Bra dag, japp! Skola och intressanta föreläsningar så jag är glad, och extremt trött Skulle bara heja lite innan jag lägger mig.Har ni haft det bra här då? Vad har du gjort idag?
    Kul att du tyckte att föreläsningarna varit intressanta. Vår föreläsning var inte så värst intressant idag, men det har varit lugnt iallafall. Det sades ändå vissa saker som fick mig att skratta, vilket underlättade resten av föreläsningstiden.
Svar på tråden Tråddödare forts....