• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:54:16 följande:
    Vi såg en film som jag inte minns namnet på, som handlade om ett fenomen jag inte minns namnet på. Den var bra, även om jag inte kan ge er mer detaljer...Om jag ska på en föreläsning eller liknande och jag vet med mig att det inte är intressant, inte i första hand. Så brukar jag låtsas och inbilla mig att detta är det viktigaste i hela världen, försöka förundras över vad som sägs och verkligen tvinga mig att bli engagerad. Efter ett litet litet tag så BLIR man verkligen engagerad och tycker att det är superintressant, oavsett vad det handlar om. För mig.
    Hujedamig! Bara du inte gör samma sak mot personer du umgås med. Det kan ju ge fel intryck Man kan ju tro att du är intresserad liksom -iaf av det man har att säga.{#lang_emotions_dreamer}

Annars är det en bra metod som jag ska försöka använda mig av på våra föreläsningar.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 22:54:16 följande:
    Vi såg en film som jag inte minns namnet på, som handlade om ett fenomen jag inte minns namnet på. Den var bra, även om jag inte kan ge er mer detaljer...Om jag ska på en föreläsning eller liknande och jag vet med mig att det inte är intressant, inte i första hand. Så brukar jag låtsas och inbilla mig att detta är det viktigaste i hela världen, försöka förundras över vad som sägs och verkligen tvinga mig att bli engagerad. Efter ett litet litet tag så BLIR man verkligen engagerad och tycker att det är superintressant, oavsett vad det handlar om. För mig.
    Du måste ha lärt dig en massa idag, fast du kommer inte ihåg det bara.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:53:28 följande:
    Det kan han inte, han är kille med tunnelseende. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nog så
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:53:28 följande:
    Det kan han inte, han är kille med tunnelseende.
    Nej, jag är kille som har svårt att se detaljer. Så det så. Jag ser skogen, men inga träd.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 22:55:27 följande:
    Tror inte ni klarar av den högre graden av elakhet som Scratchy så snällt varje kväll visar oss.
    Säg inte det..
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:55:52 följande:
    Fast det har egentligen inte med tvillingarna att göra, utan det är för att jag är luft.. Så trots att jag bara är luft så är besitter jag en stor intlägens ändå.
    Att du besitter stor intelligens har jag aldrig tvivlat på Mandi!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:55:52 följande:
    Fast det har egentligen inte med tvillingarna att göra, utan det är för att jag är luft.. Så trots att jag bara är luft så är besitter jag en stor intlägens ändå. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    "Mandi hälsar även att hon är "intälegent" trots att hon är luft (enligt hennes astrologiska element)"

Måste ju förklara vad jag menar med luft, så han inte blir förvirrad.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:56:35 följande:
    Jag såg det för sent, förlåt. Du får en kram istället
    Accepterad!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 22:56:48 följande:
    Hujedamig! Bara du inte gör samma sak mot personer du umgås med. Det kan ju ge fel intryck Man kan ju tro att du är intresserad liksom -iaf av det man har att säga.Annars är det en bra metod som jag ska försöka använda mig av på våra föreläsningar.
    Vilken hemsk tanke..
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 22:56:48 följande:
    Hujedamig! Bara du inte gör samma sak mot personer du umgås med. Det kan ju ge fel intryck Man kan ju tro att du är intresserad liksom -iaf av det man har att säga. Annars är det en bra metod som jag ska försöka använda mig av på våra föreläsningar.
    Skulle aldrig falla mig in. När det gäller människor är jag väldigt genomskinlig, jag skulle aldrig kunna försörja mig som pokerspelare tillexempel!
    Kan ju vara bra att veta Om du skulle undra någon gång.
Svar på tråden Tråddödare forts....